ویلایی بسیار گران قیمت با سقفی سبز در برزیل که شما را شگفت زده خواهد کرد!

این ویلای لوکس حیرت انگیز در Porto Feliz، سائوپائولو، برزیل، توسط استودیو طراحی MK27 و Marcio Kogan و Lair Reis طراحی شده است. این ویلا با اتاق هایی به سمت منظره زیبا و یک سقف بتونی که در چمن پوشیده طراحی شده است. دلیل استفاده از چمن در سقف برای همگام سازی فضای ویلا با محیط اطراف و باغ بوده است.

ویلایی بسیار گران قیمت با سقفی سبز در برزیل !!!

این ویلا Planar House نام دارد، این سازه گران قیمت در محیطی 1000 متر مربع (10760 فوت مربع) ساخته شده است. از لحاظ ساختاری، سازه از یک سقف بتونی بزرگ پشتیبانی شده توسط ستون های فلزی تشکیل شده است. شما می توانید بوسیله یک نردبان به سقف برای نگه داری، ورزش و … دسترسی داشته باشید. جدا از این بر روی این سقف، پنجره برای دریافت نور بیشتر در داخل ویلا و پنل های خورشیدی برای تولید برق کارگزاری شده است.

طرح داخلی آن به دو قسمت اصلی تقسیم شده است. قسمت اول شامل جای خواب و زندگی برای خدمه، سالن بدنسازی، اتاق تلویزیون و اتاق بازی، در حالی که قسمت دوم در مرکز پنج اتاق خواب، با حمام اختصاصی قرار دارد.

همچنین در این محیط پذیرایی و ناهارخوری نیز وجود دارد و همچنین یک آشپزخانه. هنگامی که آب و هوا مناسب است، درب های شیشه ای بزرگ را می توان باز کرد. دکور، که شامل طرحی از دیانا رادومیسلر است، ترکیبی ساده اما شیک از چوب، بتون و شیشه است.

 

طراحی فضای بیرونی Planar House میزبان استخر بزرگ، به علاوه یک اتاق نشیمن دوم، منطقه ناهار خوری و آشپزخانه در فضای باز است. یک صندلی رنگی از سقف نیز آویزان است و دیوار آجری منحصر به فرد بخشی از خانه و باغ را محاصره کرده که اجازه می دهد نور بصورت دلپذیری فیلتر شود.

 

همچنین بخوانید

 

در ادامه عکس هایی از این ویلای جذاب را تماشا کنید