احتمال عرضه HD vinyl تا تابستان سال آینده !

پس از ارائه ایده ساخت وینیل های HD یا “high definition vinyl” در سال 2016، حالا استارتاپ اتریشی Rebeat Innovation ادعا کرده می تواند تا تابستان 2019 آلبومهای موسیقی را بر روی وینیل HD ارائه دهد.

این شرکت برای اولین بار در سال 2016 پس از ثبت یک اختراع  شامل “نقشه برداری توپوگرافی مبتنی بر 3D با تکنولوژی ثبت لیزری ” به منظور ضبط موسیقی بر روی وینیل، خود را معرفی کرد. . این شرکت گفته است که این تکنولوژی باعث افزایش زمان پخش، بازه فرکانسی وسیعتر و کاهش زمان ضبط تا 60 درصد می شود.


همچنین بخوانید : سونی بعد از سه دهه اقدام به تولید مجدد وینیل می کند !


پس از دریافت سرمایه گذاری جدید 4.8 میلیون دلاری، مدیر عامل شرکت، گونتر لوبل گام های بعدی کمپانی را حضور گسترده در بازار برای سال 2019 اعلام کرده است.

این شرکت قصد دارد تا ماه جولای یک سیستم لیزر بزرگ تهیه کند، سپس بعد از انجام تست های مختلف نمونه اولیه محصولات خود را در نمایشگاه به نمایش بگذارد. لوبل می گوید طبق برنامه ریزی قرار است، تا آنها در کنفرانس ساخت وینیل (Making Vinyl conference) در دیترویت حضور رسمی داشته باشند.


همچنین بخوانید : LOVE اولین ترن تیبل هوشمند جهان با قابلیت کنترل از طریق گوشی معرفی شد


“هدف ما این است، تا نمونه های اولیه وینیل های HD تولیدی را در کنفرانس Making Vinyl conference در ماه اکتبر 2018 (مهر/آبان 97) به نمایش عموم بگذاریم. و بعد از آن حدود 8 ماه زمان نیاز داریم تا بتوانیم محصول نهایی را روانه بازار کنیم پس تابستان 2019 منتظر حضور وینیل های HD باشید.”

 

در ادامه بخوانید