ترند بهار و تابستان 2018 !

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان2018  نظر طرفداران دنیای مد و فشن را جلب کرده است.بسیاری از برندهای مطرح دنیا مانند شانل ،کالوین کلاین و… در کلکسیون جدید خود از پلاستیک استفاده کرده اند .بله درست متوجه شدید ،پلاستیک ! استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018 محدود به مدل خاصی نیست .بلکه از کت های بارانی تا کیف های دستی و… همه دارای طراحی با پلاستیک هستند.شعار اصلی این ترند این است که ظاهر بیرون و داخل با یکدیگر یکی است !

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018

اگر شما از طرفداران کارل لاگرفلد  هستید باید بدانید که وی در کلکسیون بهار و تابستان 2018 بوت های پلاستیکی برند خود را رونمایی کرد.تقریبا از همان روز بود که پلاستیک وارد دنیای مد و فشن شد.در ادامه بخوانید :

آشنایی با دنیای مد ؛ کارل لاگرفلد طراحی با سبک و نگرش بلندپروازانه !

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018

شما می توانید از بارانی های پلاستیکی در فصل بهار به راحتی استفاده کنید و مطمئن باشید این مدل بارانی ها را بسیار مشاهده خواهید کرد.

در ادامه بخوانید :

شعار های فمینیستی در کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۸ دیور

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018

استفاده از کیف های پلاستیکی باعث پیدا بودن تمام وسایل داخل آن می گردد اگر این موضوع باعث ناراحتی شما می شود می توانید کیف های سایز کوچک خود را درون کیف های پلاستیکی قرار دهید در این صورت هم اشیا داخل کیف شما پنهان می ماند و هم شما جزو ترند سال هستید.برند شانل امسال نیز مدل کیف چرم کلاسیک خود را که هرسال جزو کلکسیون این برند هست را به صورت پلاستیک طراحی کرده است .

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018

استفاده از پلاستیک در اکسسوری ها به ویژه PVC های شفاف رنگی ، یکی از اجزای جدایی ناپذیر در ترند بهار و تابستان 2018 هستند که شما شاهد آن خواهید بود.

 استفاده از پلاستیک در ترند بهار و تابستان 2018در ادامه بخوانید :

با ترندهای آرایش زنانه در بهار و تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !

ترند جدید در اکسسوری مو :استفاده ازگیره های ظریف و براق !

با ترند لباس های مردانه در بهار سال ۲۰۱۸ آشنا شوید!