در فصل گرما نیز شیک باشیم !

فصل تابستان با همه ی گرما و شور و حرارت همچنان خود نمایی می کند. در فصل تابستان همه ما به دنبال لباس های خنک و راحت هستیم .و ترجیح می دهیم از لباس های یک سره استفاده کنیم. پیراهن های تابستانی با طرح و رنگ های مختلف انتخاب مناسبی برای مهمانی های روزانه شما در فصل تابستان است.در زیر با چند نوع از این پیراهن ها و نحوه ست کردن آنها آشنا شویم :

1-پیراهن های حریر

در مد تابستان 2017 پیراهن های ساده و یکدست جایگاه ویژه ای دارند.شما می توانید برای مهمانی های روزانه خود از این پیراهن ها با پارچه حریر و رنگ های متفاوت استفاده کنید و شیک باشید.

با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم

2-پیراهن هایی با جنس دانتل

باز هم پارچه های دانتل با آمدن تابستان به روی کار آمده اند.به خصوص لباس های کوتاه از جنس دانتل می تواند گزینه مناسبی برای روزهای گرم تابستان باشد.اگر شما نیز می خواهید در عین ساده بودن پر ادعا نیز باشید بهتر است از پیراهن هایی با جنس دانتل استفاده کنید.

با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم

3-پیراهن های دارای نقوش

امسال سال گل ها و نقوش است . امسال گل ها جایگاه ویژه ای در دنیای مد دارند.شما می توانید گل ها را بر روی شلوارها ،تی شرت ها و کفش ها مشاهده کنید.پیراهن هایی دارای نقوش و گل نیز جزو بهترین انتخاب ها برای تابستان است.

با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم

4-پیراهن های سفید رنگ

فصل تابستان ،فصل خداحافظی با رنگ های تیره و سلام به رنگ های روشن است .پیراهن های به رنگ سفید انتخاب مناسبی به خصوص برای کسانی با پوست های برنزه است.زیرا در عین سادگی جذابیت آن ها را چند برابر می کند.

با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم

5-پیراهن های طبقه طبقه

امسال لباس های چند بخشی و دارای چین نیز جزو ترند سال محسوب می شوند.اگر شما جزو کسانی هستید که به این لباس ها علاقه دارند پس به راحتی از آنها استفاده کنید .

با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم

 

در ادامه بخوانید : با استفاده از لباس های سفید و راحت در تابستان شیک و به روز باشید