کانر مک گرگور بعد از حمله به اتوبوس ورزشکاران UFC توسط پلیس نیویورک دستگیر شد !!!

بله درست متوجه شدید کانر مک گرگور دستگیر شد !!! ستاره بدون رقیب ورزش های رزمی، قهرمان و دارنده کمربند در 2 رده مختلف وزنی در UFC، دیشب بعد از حمله به اتوبوس حامل ورزشکاران و شکستن پنجره و آسیب رساندن به دو عدد از ورزشکاران محبوب UFC : مایکل کیسا و رز نامایونس ( قهرمان دسته سبک وزن زنان) خود را به پلیس نیو یورک معرفی کرد. او فعلا در بازداشتگاه نگهداری می شود و به نظر می رسد باید با اتهامات جدی قضایی مواجه خواهد شد. 

[aparat id=”k7DIX”]

اما داستان چه بود

داستان این درگیری سر دراز دارد ! اما سعی می کنم خلاصه برای شما بازگو کنم. کانر مگ گرگور سال گذشته برای شرکت در اولین مسابقه بوکس خود با فلوید می ودر ، از UFC مرخصی گرفت و به عنوان نماینده UFC به مبارزه با می ودر پرداخت. بعد از شکست در برابر می ودر، کانر موفق شد تا 100 میلیون دلار بدست آورد.

با به دست آوردن این ثروت هنگفت او از حضور در مسابقات UFC تا به امروز سر باز زد چرا که باور داشت هیچ شخصی در دسته وزنی، پر وزن و میان وزن حریف او نخواهد شد. از سویی دیگر بسیاری باور داشتن با وجود ثروتی که کانر بدست آورده است دیگر دلیلی نمی بیند جان خود را برای مسابقات خطرناک UFC به خطر بیاندازد، مگر صحبت از مبلغی بالا در میان باشد !. بعد از سرباز زدن از شرکت در مسابقات UFC، بعد از گذشت تقریبا یک سال کمپانی UFC اعلام کرد :  بعد مسابقه مکس هالووی با حبیب نورماگومدوف در روز شنبه 18 فروردین، قهرمان جدید دسته میان وزن مشخص و کانر از مقام قهرمانی عزل خواهد شد. کانر در پاسخ به این حرکت در توییتر خود نوشت : “شما نمی توانید مرا از هیچ چیزی عزل کنید شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید!”

از سویی دیگر شاید تنها کسی که بتواند در میان وزن حرف کانر شود، حبیب است. این دو بصورت لفظی با یکدیگر درگیری هایی داشتند. تا اینکه چند روز پیش حبیب دوست صمیمی و هم تیمی کانر یعنی آرتم لبوف را با دوستانش در ساختمان UFC دوره کردند و حبیب با برخوردی تند با حرکت دست چند باری به صورت او ضربه زد !!!

همه اینها باعث شد تا کانر به نحوی از کوره در برود و با دوستش آرتم لبوف به همراه 20 تن از دوستان و هم تیمی هایش بعد از برگزاری نشست خبری UFC 233 به سمت پارکینگ ساختمان UFC در بروکلین نیویورک راهی شوند. آنها به دنبال حبیب بودند و بعد از اینکه متوجه شدن او سوار اتوبوس است شروع به پرتاب اشیایی نظیر سطل آشغال، صندلی به سمت اتوبوس کردند، که این حملات منجر به شکسته شدن شیشه و آسیب دیدن دو تن از ورزشکاران و ترس و وحشت سایر آنها شد.

بعد از این اتفاق وحشتناک کانر و تیمش از ساختمان خارج شده و بعد از ساعاتی خود را به پلیس نیویورک معرفی کردند. دانا وایت مدیر و بنیانگذار UFC بعد از این اتفاق به سرعت مصاحبه ای را منتشر کرد. وی به شدت ابراز تاسف کرد و اعلام کرد کانر به دلیل رفتار زشت خود و آسیب رساندن به اموال UFC و ورزشکاران محاکمه خواهد شد. دانا گفت حتی اگر ما از شکایت خود دست برداریم بسیاری دیگر از او شکایت خواهند کرد. همچنین آرتم لبوف که فردا مسابقه داشت از طرف UFC کنار گذاشته شد، دانا وایت اعلام کرد دیگر فکر نمی کند UFC بعد از این با کانر همکاری داشته باشد، به گفته او چه کسی می خواهد با چنین شخصی کار کند !!! شما می خواهید ؟؟؟؟ 


 همچنین بخوانید »

مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف سرانجام رسمی شد !

پیش بررسی مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف


هنوز اخبار جدیدی از وضعیت کانر و آینده و اتهاماتش مشخص نیست! اما چیزی که مشخص است این است که کانر از خط قرمز عبور کرده و باید پاسخگو نیز باشد. چندی پیش نیز کانر در حین برگزاری مسابقات بلاتور (کمپانی رقیب UFC) در ایرلند، بعد از پایان مسابقه دوستش وارد رینگ شد و در آنجا نیز با داوران بازی درگیر شد.!!

حالت جانبی

اما حالت دیگر هم وجود دارد!!! و آن این است که همه اینها جزئی از برنامه تبلیغاتی و به نوعی نمایش او باشد. (کانر برای همین کارها معروف است)!! کانر برای ایجاد حاشیه و بوجود آوردن تنش برای مسابقه احتمالی خود با حبیب و جلب توجه هواداران هر کاری می کند. در صورتی که او از اتهامات وارده تبرئه شود مبارزه او با حبیب می تواند یکی از پر بیننده ترین مسابقات ورزشی جهان شود.!!!

به روز رسانی : فیلم دستگیری کانر و انتقال او از اداره پلیس نیویورک

[aparat id=”t38Ib”]

 

جدیدترین به روز رسانی در 18 فروردین

کانر مک گرگور پس از معرفی خود به پلیس نیویورک به همراه دوست خود pal Cian Cowley قهرمان UFC، شب را در بازداشتگاه سپری کرده و سپس صبح روز بعد(جمعه صبح 6 مارس) در دادگاه حاضر شدند.

طبق شکایات مطرح شده علیه کانر او متهم به حمله، رفتار خشونت آمیز، تهدید، ایجاد رعب و وحشت ،ضرب و شتم شده است. که اگر اتهامات وی ثابت شود ممکن است با حکم 7 سال زندان روبرو شود ! 

کانر در دادگاه هیچ چیزی به جز بله، عالی جناب نگفت. همچنین در دادگاه اعلام شد وی حق ارتباط برقرار کردن با دو ورزشکار آسیب دیده مایکل کیسا و ریموند بورگ را ندارد. این دور بر اثر پرتاب صندلی آهنی به سمت اتوبوس و شکسته شدن شیشه پنجره توسط کانر دچار آسیب دیدگی شدند.

ریموند بورگ دچار پارگی قرینه چشم و کبودی گونه شده است. همچنین کیسا نیز از ناحیه سر و دست دچار بریدگی شده، که هر دو از شرکت در مسابقه امروز 7 آپریل کنار گذاشته شده اند. کانر همچنین متهم به ضرب و شتم مامور امنیتی با نام Jason Ledbetter شده است. کانر با توجه به دستور قضایی و طرح محافظت، باید از این سه مرد فاصله بگیرد و با آنها ارتباطی نداشته باشد.

دانا وایت مدیر و بنیانگذار UFC اعلام کرد بعد از این اتفاقات کانر مک گرگور توسط پیامی از آسیب زدن به ورزشکاران و مشکلات به وجود آمده عذر خواهی کرده اما او گفته باید با حبیب روبرو می شدم!

کانر مک گرگور و pal Cian Cowley  به ترتیب با قرار ضمانت 50 و 25 هزار دلار بصورت موقت آزاد شدند. و باید  برای دادگاه بعدی در 16 ژوئن آماده شوند.

[aparat id=”3lfsi”]

نظر شما در ارتباط با رفتار کانر چیست ؟ آیا او متهم می شود ؟ آیا بعد از رفع اتهامات ، وی محبوبیت خود را از دست خواهد داد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید؟

 

جدیدترین به روز رسانی 4 مرداد 97

کانر مک گرگور بعد اولین حضور خود در دادگاه در تاریخ 6 ماه و آزادی به قید ضمانت، سرانجام بعد از حدود 5 ماه به دادگاه بازگشت تا حکم نهایی خود را بشنود. 

حکم نهایی دادگاه : کانر مک گرگور موظف است تا به دلیل رفتار مجرمانه به مدت 5 روز در مراکز خدمات عمومی شرکت کند همچنین دادگاه دستور داد تا او در کلاس های کنترل خشم ثبت نام کند. پرداخت هزینه اتوبوس آسیب دیده و مجروحان ماجرا نیز ضمیمه حکم شد.

پس از خروج از دادگاه در مصاحبه با خبرنگاران از دادگاه نیویورک ، خانواده، دوستان و هوادارانش، تشکر کرد.

پس از این دادگاه به نظر می رسد کانر برای مبارزه با حبیب آماده است و زمزمه هایی از مبارزه این دو در تاریخ اکتبر 2018 و در شهر لاس وگاس بگوش می رسد.