بیل می گوید این روزها تا می توانم شیرینی و پای می خورم !!!

به تازگی جدیدترین عکس های کریستین بیل منتشر شده و این عکس ها او را در ظاهری جدید به نمایش می گذارند! کریستین بیل برای بازی در نقش دیک چنی معاون سابق رئیس جمهور آمریکا اقدام به تراشیدن موهای خود و افزایش وزن کرده است.

 کریستین بیل را با موهای تراشیده و اضافه وزن برای بازی در نقش دیک چنی تماشا کنید !

کریستین بل به نوعی استاد تغییر چهره و فیزیک شناخته می شود او در سال 2004 برای بازی در فیلم ماشینیست (The Machinist) حدود 29 کیلوگرم وزن کم کرد و در ادامه برای بازی در 3 گانه بتمن مجبور به افزایش 45 کیلوگرمی وزنش شد. بعد از بتمن نیز او در فیلم کلاهبردار آمریکایی (American Hustle) اقدام به افزایش وزن شدید کرد.

او این بار نیز برای بازی در نقش دیک چنی اقدام به افزایش وزن خود کرده است، دو روز پیش او در مصاحبه مطبوعاتی فیلم جدیدش The Hostile با ظاهری کاملا متفاوت حاضر شد.

 کریستین بیل را با موهای تراشیده و اضافه وزن برای بازی در نقش دیک چنی تماشا کنید !

 کریستین بیل را با موهای تراشیده و اضافه وزن برای بازی در نقش دیک چنی تماشا کنید !

بیل در مصاحبه اخیر خود با ورایتی اعلام کرد : “برای اینکه به وزن و شکل بدنی همانند چنی برسم این روزها تا می توانیم کیک و شیرنی می خورم” او برای این فیلم علاوه بر تراشیدن موی سر و صورتش، رنگ ابروهای خود را نیز روشن تر کرده است.

در فیلم The Hostile علاوه بر بیل، سام راکول در نقش جرج دبلیو بوش و ایمی آدامز نیز در نقش لیان همسر چنی به ایفای حضور دارند. همچنین استیو کارل به عنوان دونالد رامسفلد، وزیر دفاع پیشین، و بیل پولمن به عنوان معاون سابق رییس جمهور جرالد فورد و شهردار نیویورک نلسون راکفلر، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این فیلم توسط آدم مک کای کارگردانی شده است که به خاطر کارگردانی فیلم The Big Short مشهور است.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید