آنچه در کمد لباس های پاییزی تان باید وجود داشته باشد

با کمد لباس های پاییزی بخش دوم همراه شما هستیم در بخش اول به معرفی برخی از این لباس ها پرداختیم، در این بخش نیز ادامه این لباس ها را خدمتتان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

1-کمربند

مد لباس های گشاد ,بافت ها و سویشرت ها همچنان ادامه دارد.مخصوصا استفاده از کمربند بر روی این لباس ها بسیار در این فصل ترند است.زیرا باعث شیک دیده شدن شما می شود.

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

2- کت های بارانی

کت های بارانی جزو جدایی ناپذیر فصل پاییز هستند اما در ترند امسال شما شاهد رنگ های متفاوت تر از این کت های بارانی هستید.شما می توانید همان رنگ های کلاسیک یا رنگ های جدید را استفاده کنید ولی این را بدانید که این کت ها حتما باید در کمد لباس های پاییزی شما وجود داشته باشد.

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

3-سویشرت

برای کسانی که به تیپ و استایل های اسپرت علاقه دارند ،سویشرت گزینه بسیار مناسبی است که باید در کمد لباس های پاییزی  آن ها وجود داشته باشد.شما می توانید به راحتی آن ها را با چکمه های بالای زانو بپوشید و در عین شیک بودن راحت باشید و استایل خودتان را به وجود آورید.

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

4-بافت ها

آیا بدون بافت ها می توان وارد فصل پاییز شد ؟شما می توانید از رنگ های سرد و گرم  بافت ها استفاده کنید.و می توانید آن ها را بوت ها و یا کفش های اسپرت ست کنید و در عین راحت شودن شیک و ترند باشید.

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

5-شال گردن

شما می توانید از شال گردن ها به عنوان اکسسوری های پاییزی استفاده کنید و به استایل خود رنگ دهید .می توانید رنگ شال گردن ها را با رنگ شلوار یا بافت خود ست کنید و یا از یک رنگ متضاد استفاده کنید.

کمد لباس های پاییزی بخش دوم

در ادامه بخوانید : استایل های سبک Street (خیابانی ) پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۱۸ در هفته مد پاریس