میکسر Volca Mix می تواند منبع تغذیه برای 3 سینت باشد!

کمپانی کورگ سرانجام آن چیزی را که طرافدارن، سری VOLCA برای سال ها می خواستند تولید کرد. کورگ Volca Mix ، میکسر کوچکی که می توان تمام سینت ها و درام ماشین سری VOLCA را به آن متصل کرد. میکسر Volca Mix، یک میکسر چهار کاناله شامل ورودی stereo mini-jack ، سه فیدر (Fader) عمودی برای کنترل ولوم کانال ها،دکمه Mute ، فیلتر high and low-pass و کلید کنترل گین خروجی می باشد.

[aparat id=”NKsYO”]

یکی از ویژگی های مهم این میکسر قابلیت شارژ کردن 3 سینت بصورت همزمان است. شما می توانید بدون نیاز به منبع تغذیه برای سایر سینت های سری Volca با استفاده از خروجی DC میکسر Volca Mix آنها را روشن کنید. این بدین معنا است که شما می توانید بوسیله یک آداپتور این 4 دیوایس را روشن کنید خوبی ماجرا اینجاست که کمپانی کورگ آداپتور و کابل های لازم برای اتصال محصولات کورگ را در داخل جعبه قرار داده است.

کورگ Volca Mix

این میکسر همچنین دارای بخش مستر افکت نیز می باشد ، شامل افکت هایی نظیر expander برای تبدیل سورس به مونو یا استریو،کمپرسور با رنج داینامیک و یک افکت side chain، اگر شما بخواهید از دیوایس خارجی دیگری برای استفاده به عنوان واحد افکت استفاده کنید می توانید بوسیله قابلیت send out و AUX این کار را انجام دهید.

این میکسر کورگ همچنین دارای دو بلندگوی استریو داخلی است که قدرتمندتر از اسپیکر هایی است که در دستگاه های قبلی سری Volca حضور داشت، هرچند که یک لاین استریو و جک هدفون نیز وجود دارد، اگر می خواهید صدای کاملتری داشته باشید.

کورگ Volca Mix قرار است در همان رنج قیمت محصولات قبلی با قیمتی معادل 169 دلار به فروش برسد و قرار است اواخر همین ماه میلادی منتشر شود.

 

در ادامه بخوانید :