کوله پشتی شناور به سبک جت پک های جیمز باند

ما در دنیای امروز شاهد حضور هر چه بیشتر تکنولوژی در زندگی روزمره انسان و پیوند خوردن آنها با یکدیگر هستیم و هر روز استارتاپ های مختلفی محدودیت های ذهن بشر را به چالش می کشند. در همین راستا یک استارتاپ متشکل از دانشجویان ژاپنی یک کوله پشتی شناور برای پرش در دنیای واقعیت افزوده طراحی کرده اند.

کوله پشتی شناور برای پرش در دنیای واقعیت افزوده !

کوله پشتی شناور Lunavity که هفته گذشته در فستیوال SXSW به نمایش گذاشته شد (البته نسخه نمونه بدون قابلیت پرواز)، از یک حلقه متشکل از تعداد زیادی روتور برای بوجود آوردن ضریب رانش کافی بهره می برد، در نتیجه به راحتی می تواند انرژی لازم برای جابجایی انسان را به دست آورد.

[aparat id=”5SxhZ”]

تیم توسعه دهنده این محصول می گوید که این کوله شناور به شما امکان می دهد تا دو الی سه برابر بیشتر از حد معمول بپرید. در واقع این محصول به منظور شبیه سازی محیط های کم جاذبه طراحی شده است، از این رو تم ماه (moon-themed) نامیده می شود.

به نظر میرسد سازندگان Lunavity به مضحک بودن محصول متکی هستند و عملکرد آن را به عنوان راهی برای “تبدیل جهان به مکانی جالب تر” توصیف می کنند. و در ویدیو معرفی محصول نیز به جهانی به دور از جاذبه اشاره می شود.

هنوز قیمت و یا زمان انتشار این محصول مشخص نشده است. همچنین مشخص نیست آیا این محصول در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا خیر. اما نکته مهم ، زاویه دید بسیار جالب این استارت آپ و تلاش آنها برای تحقق رویایشان است.

 

در ادامه بخوانید