IK Multimedia یک محصول قابل حمل یکپارچه برای ساخت موزیک تولید کرده است

IK Multimedia یک MIDI کیبورد جدید مجهز به کارت صدای داخلی، برای آن دسته از موزیسین هایی که بودجه کمی برای آهنگسازی دارند تولید کرده است.این کیبورد iRig Keys I/O نام دارد که مدل 25 کلید آن 199 دلار و مدل 49 کلید آن 249 دلار است. هر دو این کیبوردها شامل پد های حساس به ضربه برای درام بیت و فیدر لمسی هستند. این محصول همانند کنترلر های Novation’s Launchkey و Arturia’s Minilab است با این تفاوت که درای یک کارت صدای داخلی است.

کیبورد iRig Keys I/O

کارت صدای داخلی ویژگی نیست که شما به طور معمول بر روی MIDI کیبورد ها ببینید، اما IK Multimedia در ساخت این نوع محصولات تجربه بالایی دارد مخصوصا در طراحی کارت صدای iRig برای دیوایس های ios 

کارت صدای داخلی این کیبورد به شما امکان اتصال فقط یک اینسترومنت و میکروفون را میدهد و دو لاین خروجی برای اسپیکر ها و یک لاین نیز برای هدفون به همراه خروجی MIDI و یک ورودی پدال برای آن در نظر گرفته شده است.

البته چند ویژگی جالب دیگر در این کیبورد وجود دارد که معامله را شیرین تر میکند، یک استند برای نگه داشتن آیفون و آیپد که به همراه کیبورد عرضه می شود ، کلید های نواری لمسی با قابلیت برنامه ریزی برای افکت، همچنین هردو این کیبورد ها هم با برق و هم با کابل USB کار می کند به علاوه اینکه هر دو با باطری سایز AA نیز کار می کنند که این یک ویژگی بسیار جالب است.

کیبورد iRig Keys I/O

و مهمتر از همه شما با خرید این محصول صاحب مجموعه ای از نرم افزارهای آهنگسازی شامل ابلتون لایو نسخه لایت، سمپل تانک 3 ، مجموعه مسترینگ T-RackS 4 Deluxe و Syntronik Pro-V که یک سینت سایزر آنالوگ و وینتیج مجازی است می شوید.

هر دو مدل کیبورد iRig Keys I/O قرار است از ماه اکتبر منتشر شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت IK Multimedia مراجعه کنید.

در ادامه بخوانید : کارت صدای جدید پایونیر دی جی با قابلیت Rekordbox DVS معرفی شد !