زمان انتشار گلکسی نوت 9 مشخص شد 18 مرداد/ 9 آگوست

هنوز مدت زمان زیادی تا معرفی پرچمداران سال 2018 اپل و سامسونگ باقی مانده است. با این حال طبق گزارشی از Bloomberg به نظر می رسد گلکسی نوت 9 در 18 مرداد ماه معرفی می شود ! دو هفته زودتر از گلکسی نوت 8 که در سال 2018 منتشر شد! 

اگر چنین اتفاقی بیفتد، سامسونگ به عنوان یکی از رقبای اصلی در برابر آیفون های پرچمدار خود را قبل از معرفی مدل جدید آیفون معرفی خواهد کرد. در سال گذشته، Note 8 درست پس از معرفی آیفون 8 و X، در ماه سپتامبر معرفی شد، که باعث کاهش فروش این شرکت در برابر تکنولوژی های جدید اپل شد. ظاهرا سامسونگ امیدوار بود که Note 9 را حتی در اوایل سال جاری معرفی کند، اما به دلیل تغییرات طراحی در آخرین لحظه، زمات معرفی به تأخیر افتاده است.


در ادامه بخوانید : مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون x ، آیفون ۸ و ۸ پلاس


بنا به گزارش Bloomberg نوت 9 دارای دوربین دوگانه جدید خواهد بود، این به این معناست که نوت 9 احتمالا مجهز به همان دوربین دوگانه  گلکسی اس 9 خواهد بود.که این دوربین به نوت 9 در ثبت تصاویر بهتر در محیط روشن کمک خواهد کرد.همچنین گوشی قرار است با جدیدترین چیپست کوالکام عرضه شود (احتمالا اسنپدراگون 845 که در سایر پرچمداران 2018 نیز به کار رفته شده) البته در بعضی کشور ها و در سایر کشورها با جدیدترین چیپست اگزینوس یعنی اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد. در ادامه بخوانید : هر آنچه که باید از گوشی گلکسی نوت ۹ قبل از انتشارش بدانیم !!!

همانند روال همیشگی در معرفی گوشی ها ممکن است تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 نیز تغییر کند، اما با توجه به روال معرفی سری نوت توسط سامسونگ به نظر می رسد این گوشی در اوایل یا اواسط ماه آگوست /اوت معرفی شود.

 

همچنین بخوانید