پروژه های AIY گوگل (ترکیب DIY و AI به معنی ساخت دیوایس های مبتنی بر هوش مصنوعی بوسیله دست) حالا از برد رزبری پای زیرو برخوردار هستند.گوگل دو پروژه Vision Kit و Voice kit را با برد رازبری پای زیرو بروزرسانی کرد. حالا شما می توانید بوسیله برد رزبری پای به همراه نرم افزار، قطعات مقوا، و سایر اسباب مورد نیاز یک اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و یا یک دوربین با قابلیت شناسایی هوشمند اشیاء بسازید.

همچنین بخوانید : با سینتی سایزر هوشمند گوگل NSynth Super آشنا شوید

گوگل دو پروژه Vision Kit و Voice kit را با برد رزبری پای زیرو بروزرسانی کرد

دو پروژه AIY Vision و Voice kits سال گذشته معرفی شدند و حالا بعد از گذشت تنها یک سال اولین بروزرسانی خود را دریافت می کنند.


همچنین بخوانید : گوگل از هوش مصنوعی برای ساخت صداهایی تا کنون شنیده نشده است استفاده می کند!


کیت های جدید شامل یک برد رزبری پای زیرو قدرتمند به همراه SD کارت هستند.همچنین گوگل برنامه اندرویدی جدیدی را برای کار با پروژه های AIY منتشر کرده که برای اتصال وایرلس بین گوشی و کیت ها طراحی شده است.(البته فعلا نسخه اندروید موجود است و بعدا برای مرورگر کروم و iOS نیز منتشر خواهد شد). اگرچه هنوز می توانید Pi را به عنوان یک رایانه لینوکس استاندارد با یک مانیتور، صفحه کلید و ماوس بکار بگیرید، اگر این بیشتر نزدیک سبک شما است. همچنین Vision Kit با یک دوربین  Pi Camera Module V2 عرضه می شود.

گوگل دو پروژه Vision Kit و Voice kit را با برد رزبری پای زیرو بروزرسانی کرد

گوگل در بسیاری از عرصه های تکنولوژی یادگیری ماشینی فعال است تا کمک کند این تکنولوژی در دسترس بیشتری باشد.علاوه بر مدل های پیش آموزشی که شما می توانید از وب سایت گوگل برای کیت های خود دانلود کنید. گوگل به تازگی وب سایت TensorFlow.js را راه اندازه کرده، که نسخه مبتنی بر مرورگر برنامه TensorFlow است.  TensorFlow  برنامه ای پیشرو در صنعت یادگیری ماشینی که متعلق  گوگل است و توسط تیم گوگل Brain طراحی شده است.

بنابرین حالا شما می توانید بدون نیاز به مدرک یا آموزش اختصاصی در زمینه یادگیری ماشینی تنها از طریق مرورگر خود برنامه ای بار دوربین و یا اسپیکر هوشمند بنویسید و سپس آن را بر روی کیت خود اجرا کنید. همچنین شما می توانید این کیت های جدید را از وب سایت AIY گوگل با قیمت 89 و 40 دلار خریداری کنید.

 

در ادامه بخوانید