بخشی از برنامه جدید “Appsperiments” کمپانی گوگل

گوگل به تازگی از انتشار 3 اپلیکیشن عکاسی جدید خبر داد ، این اپ ها شامل :  Storyboard (فقط برای اندروید)،  Selfissimo (برای اندروید و iOS) و Scrubbies (فقط برای iOS) است. این اپ ها بخشی از برنامه جدید گوگلappsperiments” که به تازگی گوگل آن را راه اندازی کرده است، هستند.

این برنامه جدید از اپلیکیشن Motion Stills که سال گذشته توسط این کمپانی منتشر شد، الهام گرفته شده است که هدف آن استفاده از تکنولوژی در حال توسعه از گوگل و تبدیل آن به برنامه های واقعی است مثل Motion Stills. این سه اپلیکیشن جدید، به نوبه خودشان کاملا کاربردی هستند، اما “بر اساس تکنولوژی تجربی” ساخته شده اند که گوگل در طول زمان از آن استفاده خواهد کرد و آن را توسعه خواهد داد.

به نظر می رسد این رویکرد مشابه برنامه گاراژ مایکروسافت است، که  توسعه دهندگان در شرکت ردموند فرصتی برای ایجاد برنامه های مشابه کوچکتر و تجربی داشته باشند.

گوگل 3 اپلیکیشن عکاسی جدید منتشر کرد !
Storyboard

اولین برنامه، Storyboard، کلیپ های ویدئویی را می گیرد و به طور خودکار آنها را تبدیل به شش فریم در یک قالب به سبک کتاب های کامیک می کند. شما می توانید با ریفرش کردن این اپ، تم ها و قالب های جدید را دریافت کنید . گوگل ادعا می کند که بیش از 1.6 تریلیون ترکیب های مختلف از این قاب ها در اختیار شما قرار دارد!

گوگل 3 اپلیکیشن عکاسی جدید منتشر کرد !
Selfissimo

اپلیکیشن بعدی Selfissimo! است، این اپ به نوعی یک غرفه عکس سیاه و سفید خودکار بر روی گوشی شما است، زمانی که شما برنامه را اجرا می کنید با یک بار تپ کردن بر روی صفحه مرحله عکاسی آغاز می شود و با ژست گرفتن عکس شما ثبت می شود، ایده طراحی به گونه ای است که هر بار شما حرکت می کنید و ژست می گیرد اپلیکیشن آن را تشخیص می دهد و زمانی که ثابت شدید و ژست خود را کامل گرفتید عکستان را ثبت می کند.

گوگل 3 اپلیکیشن عکاسی جدید منتشر کرد !
Scrubbies

و برنامه سوم نیز Scrubbies است، برنامه ای که به شما اجازه میدهد تا ویدیوهای موجود در گوشی خودتان را به راحتی ریمیکس کنید به سبک برنامه های دی جی ، شما می توانید به راحتی ویدیو های خود را به عقب یا جلو حرکت دهید و لوپ های جالبی را بسازید.

به نظر می رسد این 3 اپلیکیشن جدید موج اولیه برنامه appsperiments باشند و باید به زودی منتظر اپ های تجربی دیگر از همین نوع از سوی گوگل باشیم.

 

در ادامه بخوانید : بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای آیفون X