Ataribox کنسول جدید آتاری !

کمپانی آتاری در نمایشگاه E3 امسال اعلام کرده بود که در حال ساخت کنسول بازی جدیدی به نام آتاری باکس است اما اطلاعات بیشتری را تا به امروز که عکس های از این محصول را به اشتراک گذاشته ارائه نکرده بود.

آتاری باکس قرار است در دو مدل چوبی و پلاستیک مشکی ارائه شود و ظاهر این محصول شبیه کنسول کلاسیک Atari 2600 است.

کمپانی آتاری در بیانیه ای اعلام کرده : ” هدف ما تولید محصولی جدید است که به میراث ما پایبند است و ما می خواهیم که این محصول هم برای هواداران جدید و هم هواداران قدیمی جذاب باشد”

آتاری باکسآتاری باکسآتاری باکسآتاری باکس

 

برای آتاری باکس از طراحی چوبی کلاسیک موجود در آتاری 2600 الهام گرفته شده است و کنسول جدید ویژگی های نظیر چراغ نشانگر، پشتیبانی از کارت SD، یک پورت HDMI و چهار پورت USB Ataribox است. دو نسخه از Ataribox منتشر خواهد شد، یکی از جنس چوب، و یکی از پلاستیک سیاه و سفید / قرمز.

Atari در نظر دارد تا بازی های کلاسیک را در آتاری باکس ارائه کند، در کنار “محتوای کنونی”. مشخص نیست که آیا محتوای فعلی شامل انتشار مجدد Rollercoaster Tycoon است یا خیر، اما به نظر می رسد Ataribox شبیه NES و SNES کلاسیک عناوین قدیمی را در سخت افزاری جدید ارائه خواهد کرد.

آتاری اطلاعات بیشتری راجع به  قیمت گذاری، تاریخ انتشار، محتوای بازی یا حتی مشخصات کامل محصول ارائه نکرده است و در بیانیه خود اعلام کرده ما می دانیم شما تشنه شنیدن این اطلاعات هستید اما ما می خواهیم این اطلاعات را گام به گام ارائه دهیم تا از بازخورد مردم آگاه شویم !

در ادامه بخوانید : کنسول جدید نینتندو ۲DS XL معرفی شد ! انتشار دومین کنسول بازی از سوی نینتندو در کمتر از یک سال !