هشتمین آلبوم استودیویی کانیه وست بعد از 2 سال منتشر شد !

بعد از ماه ها جنجال و توییت های بحث برانگیز سرانجام آلبوم جدید کانیه وست Ye منتشر شد !!! این آلبوم دیشب در مهمانی که کانیه برای معرفی این آلبوم در جکسون هول، وایومینگ برگزار کرده بود برای حضار پخش شد.

این مهمانی که بصورت لایو استریمینگ پخش هم شد شامل حضور اشخاص سرشناسی نظیر : کریس راک، کید کودی، نیکی میناژ و هنرمندان سینما خبرنگاران و … بود. و امروز این آلبوم بصورت رسمی در تمامی استریمینگ سرویس های مطرح منتشر شد.


همچنین بخوانید : بهترین آلبوم های موسیقی ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه


کاور این آلبوم نیز که بر روی آن نوشته شده “I hate being Bi-Polar. It’s awesome,” / من از دو قطبی بودن متنفرم، این فوق العاده س . توسط کانیه وست و بوسیله آیفون در همان شب مهمانی گرفته شده است. همسرش کیم کارداشیان توسط توییتی به این موضوع اشاره کرد.

آلبوم جدید کانیه وست Ye منتشر شد

این آلبوم هشتمین آلبوم استودیویی کانیه وست است که شامل 7 آهنگ می باشد. این آلبوم به دنبال آلبوم  سال 2016 او Life of Pablo ، منتشر شده است. هفته گذشته آلبوم جدید Pusha-T با نام  Daytona منتشر شد که آهنگسازی این آلبوم بر عهده کانیه وست بود.

جدا از این کانیه به همراه کید کودی گروهی را تشکیل داده اند به نام West plans to issue Kids See Ghost که آلبوم جدید این گروه به همراه آلبوم جدید تیانا تیلور و نس از کارهای او در سال 2018 هستند که قرار است بزودی منتشر شوند.

شما می توانید آلبوم جدید کانیه وست Ye را از طریق اسپاتیفای گوش کنید.

 

در ادامه بخوانید