آیا کسی می تواند درک را از تاج و تختش به زیر بکشد؟

همانطور که انتظارش می رفت، پنجمین آلبوم درک Scorpion با بیش از یک میلیارد پخش در هفته اول رکورد جهانی سرویس های استریمینگ را شکت، رکورد لیبل درک “Republic The Republic Records” این موضوع را تایید کرده! بر اساس گزارش Billboard، این آلبوم همچنین رکورد استریمینگ ایالات متحده را با 745.92 میلیون بار پخش در هفته اول را تغییر داد، این رکورد پیش از متعلق به Beerbong & Bentleys Post Melone بود که در اولین هفته خود در اوایل امسال موفق شده بود به رکورد به 431 میلیون دست پیدا کند !

آلبوم جدید درک Scorpion با ۱۷۰ میلیون بار پخش در یک روز در هفته گذشته موفق شد رکورد بسیاری از سرویس های استرمینگ جهان از جمله، اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون و … را تغییر دهد. همچنین 732,000 کپی بصورت فیزیکال از این آلبوم در آمریکا فروخته شده است. و 4  آهنگ از 10 آهنگ برتر بیلبورد به درک اختصاص یافته است! درک اولین هنرمندی است که موفق شده در هفته اول بیش از یک میلیارد شنونده داشته باشد!

وی این موضوع را با انتشار عکسی در اینستاگرام خود اعلام کرد!

New era. New platinum. Thank you a billion times over (a billion plus). ?

A post shared by champagnepapi (@champagnepapi) on

رکورد قبلی بیشترین پخش در هفته اول با 600 میلیون بار پخش به آلبوم قبلی درک More Life تعلق داشت. به نظر نمی رسد، بزودی کسی بتواند این رکورد را تغییر دهد و باید منتظر انتشار آلبوم بعدی درک برای شکستن این رکورد باشیم!

نظر شما در مورد آلبوم جدید درک چیست؟

 

همچنین بخوانید