اپل آپدیت جدید گاراژبند ، برنامه ساده و جذاب آهنگسازی خود را منتشر کرد! این بروز رسانی شامل صدا، لوپ های و اینسترومنت های جدید است. همچنین به عنوان بخشی از این بروزرسانی، بخش Artist Lessons که قبلا 4.99 دلار داشت، اکنون رایگان خواهد بود و به عنوان بخشی از درس های پایه درون برنامه گنجانده شده است! سال گذشته نیز طبق بروزرسانی دسترسی به لایبرری رایگان صوتی در گاراژبند میسر شد!


همچنین بخوانید : گاراژبند را بوسیله حرکات صورتتان کنترل کنید !!!


نسخه GarageBand 10.3 شامل دو درامر جدید با الهام از درام جاز ، 1000 لوب شهری و الکترونیک شامل نمایه هایی از سبک future bass و chill rap، چهارصد افکت صوتی شامل صدای انسان، ماشین و … همچنین سازهای سنتی ژاپنی و چینی نظیر Guzheng, Koto, و Taiko درام به بخش اینسترومنت های این نرم افزار اضافه شده اند.

بخش Artist Lessons که قبلا برای استفاده از آن باید حدود 5 دلار هزینه می کردید، حالا بصورت رایگان در دسترس قرار دارد! اپل برای اولین بار این بخش را در سال 2009 راه اندازی کرد و هدف از آن آموزش آهنگ های مشهور و پاپ بر روی گیتار و پیانو بوسیله هنرمند سازنده همان آهنگ بود!. درس هایی از هنرمندان مشهوری نظیر Death Cab for Cutie، Rush، Sarah McLachlan، Sting، John Legend، Fall Out Boy و غیره. در حال حاضر این بخش بصورت رایگان و به عنوان بخشی از درس های پایه در GarageBand گنجانده شده است. همچنین، Artist Lessons قبلا در 20 کشور موجود بود، اما اکنون برای همه کاربران در بیش از 150 کشور قابل دسترسی است.!

در ادامه بخوانید