آیا شما نیز از جوش های موجود در ناحیه کمر رنج می برید ؟

گاهی اوقات جوش های ناحیه کمر و گردن به حدی زیاد می شوند که بسیار ناراحت کننده می شوند و زمانی که به آنها نگاه می کنید چیزی جز قرمزی و تورم نمی بینید. برای رهایی از جوش های موجود در ناحیه کمر و گردن می توانید از ماسک های خانگی و نمک دریایی استفاده کنید.در ادامه با این ماسک های خانگی آشنا شوید :

هشدار:در مرحله اول برای درمان جوش های موجود در ناحیه کمر و گردن حتما به پزشک مراجعه کنید.شاید دلایل اصلی این جوش ها وجود نوعی باکتری در خون شما باشد که به راحتی با یک آنتی بیوتیک درمان شود.اگر به هریک از مواد موجود در این ماسک ها حساسیت دارید لطفا از آنها استفاده نکنید.

1-با استفاده از نمک دریایی از شر جوش های کمر و گردن رها شوید .

اگر در فصل تابستان به دریا بروید حتما متوجه کم شدن جوش های ناحیه کمر و گردن خود خواهید شد. زیرا نمک دریایی برای از بین بردن جوش های ناحیه کمر و گردن بسیار مفید است .بهترین گزینه برای از بین بردن جوش های ناحیه کمر و گردن ،نمک دریایی است.

و حالا چگونه از نمک دریایی استفاده کنیم ؟

2 لیوان نمک دریایی را درون وان ریخته و داخل آن به مدت 20-30 دقیقه دراز بکشید.اگر پوست خشکی دارید بعد از دوش گرفتن حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.اگر شما به وان دسترسی ندارید یک قاشق غذا خوری نمک دریایی را در یک لیوان  آب ریخته وبگذارید چند دقیقه بماند و دستمال ها را درون این لیوان خیس کرده ودر ناحیه های مورد نظر قرار دهید وبعد از 20-30 دقیقه بشویید.

2-ماسک پاک سازی کننده با جو دوسر

12 قاشق چای خوری عسل را با 3 قاشق غذاخوری جو دوسر کوبیده شده مخلوط کنید البته قبل از مخلوط کردن اجازه دهید جو دوسر مقداری در آب بر روی شعله ملایم بپزد .سپس با عسل مخلوط کنید با انگشتانتان به آرامی در ناحیه کمر ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه بشویید.این ماسک را می توانید در هفته 1-2 بار استفاده کنید .

و اما فواید جو دوسر چیست ؟

جو دوسر باعث پاکسازی و تمیز شدن پوست می شود.و زمانی که با عسل ترکیب شود به یک آنتی باکتریال بسیار قوی تبدیل می شود.و برای از بین بردن جوش ها بسیار مفید است.

3-سرکه سیب با آب معدنی

 سرکه سیب و آب معدنی یک ترکیب فوق العاده برای مبارزه با جوش و آکنه است.زیرا هر یک به تنهایی در از بین بردن جوش ها نقش شگفت انگیزی دارند.زیرا باعث از بین رفتن چربی اضافه پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می شود.برای این منظور نصف لیوان آب معدنی را با نصف لیوان سرکه سیب مخلوط کرده و به وسیله پنبه یا دستمال به ناحیه های دارای جوش بمالید .از این ترکیب می توانید هر روز استفاده کنید و شاهد اثرات معجزه آسا آن باشید. 

در ادامه بخوانید : اگر دارای جوش و آکنه هستید، با این حقایق جالب در مورد آنها آشنا شوید !!