موجودات فضایی از وجود ما باخبر هستند اما اهمیتی برای آن ها نداریم !!

به تازگی اخبارهای زیادی در مورد زندگی هوشمند فرازمینی و موجودات فضایی به گوش ما می رسد و معمولا همان طور که می دانید این خبرها از جانب کسی جز استیون هاوکینگ نیست.همان طور که می دانید این فیزیکدان مشهور اخیرا در مورد این موجودات اخباری را منتشر کرده بود. براساس این خبر استیون هاوکینگ درباره موجودات فرازمینی گفته بود :که موجودات فضایی از وجود ما باخبر هستند اما اهمیتی برای آن ها نداریم !!

به طوری برای آن ها بی اهمیت هستیم که حتی علاقه ای به تحقیق در مورد ما انسان ها ندارند.و مهمترین ترس انسان هایی که در مورد موجودات فرا زمینی و زندگی هوشمند تحقیق می کنند این است که ما برای موجودات فضایی مزاحمت ایجاد کنیم و نظم زندگی آن ها را بر هم بزنیم !

ادعاهای فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ درباره موجودات فرازمینی

اما شما ممکن است فکر کنید که آن ها اگر وجود دارند پس چرا ما آن ها را نمی بینیم ؟چرا خود رابه ما نشان نمی دهند ؟در جواب این فکر باید گفت شما زمانی که از مسیر خود در خیابان عبور می کنید زیر پای شما هزاران مورچه یا حشره وجود دارد آیا آن ها را می بینید ؟یا آیا آن ها برای شما اهمیت دارند ؟


همچنین بخوانید »

آیا موجودات فضایی اهرام مصر را ساخته اند؟

دزدیده شدن انسانها توسط آدم فضایی ها حقیقت دارد؟ 

کارهای مسخره ای که در سفر های فضایی انجام شد؛ وسایل فضانوردی؟


جواب شما به احتمال زیاد ،نه است آیا این طور نیست ؟به همین دلیل  اینکه موجودات فضایی با ما کاری ندارند و اهمیتی به ما نمی دهند مشخص می شود ؟

ادعاهای فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ درباره موجودات فرازمینی

از وجود ما آگاهی دارند فقط برای آن ها اهمیتی نداریم !زیرا با توجه به سطح تکنولوژی ما انسان ها هنوز برای آن ها خطرناک نیست و ضرری برای آن ها ندارد .به همین دلیل به ما اهمیت نمی دهدند.

استیون هاوکینگ در آخر می گوید :اگر زمانی از موجودات فضایی پیغامی دریافت کردید به آن ها پاسخ ندهید و اجازه ندهید از زندگی انسان ها باخبر شوند زیرا این به نابودی سیاره زمین منجر خواهد شد.

ادعاهای فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ درباره موجودات فرازمینی