اسپیکر های سری Sound-Ray سامسونگ

هر ساله از آزمایشگاه C-Lab سامسونگ چیزهای عجیب و غریب بیرون می آید و امروز سامسونگ تعدادی از آخرین پروژه های خود را معرفی کرده، که مهمترین آنها سری اسپیکرهای S-Ray سامسونگ، مخفف Sound-Ray،  شامل سه مدل اسپیکر مختلف است که قرار است تقریبا مانند هدفون عمل کنند – پخش موسیقی به طوری که فقط یک نفر می تواند آن را بشنود!

[aparat id=”x1e65″]

تصور این که این اسپیکر ها چگونه کار می کنند کمی دشوار است، اما این یک ایده شسته و رفته است. سامسونگ می خواهد مردم بتوانند به موسیقی گوش دهند / فیلم ببینند در حالیکه هنوز قادر به شنیدن جهان اطرافشان هستند. بدون نیاز به قرار دادن هدفون بر روی سر. به این ترتیب، مشخص نیست که آیا آنها در حال انجام کاری برای لغو صدا برای افراد دیگر هستند یا این اسپیکر ها بصورت بسیار مستقیم و خطی صدا را منتشر می کند! شرکت های دیگر رویکرد دوم را به کار گرفته اند، اما این روش به اندازه کافی برای ایزوله کردن صدا کافی نیست.

اسپیکرهای S-Ray سامسونگ شامل 3 مدل متفاوت است: دو اسپیکر کوچک و قابل حمل، و یک اسپیکر دور گردنی، مشابه اسپیکر هایی که BOSE و LG در سال های اخیر تولید کرده اند. اسپیکر دور گردنی احتمالا جالب تر از دو مدل دیگر است، تنها به این دلیل  که فاکتور فرم عجیب و غریبی دارد. البته با توجه به ظاهر این اسپیکر دور گردنی، به نظر می رسد مناسب ترین حالت استفاده از آن برای دوچرخه سواری است.

سامسونگ اگر می خواهد در فروش این سری موفق باشد، می بایست در ایزوله کردن صدای این اسپیکر ها دقت لازم را به خرج دهد،  در غیر این صورت این اسپیکر ها باعث مزاحمت دیگران می شوند همانند سایر اسپیکر های دور گردنی.

سامسونگ در کنار معرفی اسپیکر های سری S-Ray ، دو محصول دیگر را نیز معرفی کرده، یک اپلیکیشن برای تمرین تنفس با نام GoBreath و یک عینک هوشمند با نام Relúmĭno ، که قرار است به افرادی که اختلال بینایی دارند کمک کند.

 

در ادامه بخوانید :