برای استفاده در استودیو و پخش موزیک در خانه !

پایونیر دی جی ، اسپیکر مانیتورینگ جدید خود DM-40BT را با قابلیت اتصال با بلوتوث معرفی کرد. اسپیکر مانیتورینگ پایونیر دی جی DM-40BT برای استفاده در استودیو و پخش موزیک در خانه طراحی شده است. 

اسپیکر DM40-BT قابلیت اتصال با کابل RCA و مینی جک را دارد اما قابلیت اتصال با بلوتوث یک قابلیت بسیار مهم و جالب است که این ویژگی در DM-40BT موجود است ! اکثر اسپیکر مانیتور ها برای مصرف در استودیو طراحی شده اند و نمی توان آنها را بدون کارت صدا یا بدون کابل RCA استفاده کرد اما وجود قابلیت اتصال با بلوتوث به شما این امکان را می دهد که گوشی یا لب تاپ خود را با اسپیکر متصل کنید و به راحتی اقدام به پخش موسیقی بوسیله اسپاتیفای یا آرشیو موسیقی خود کنید.

اسپیکر مانیتورینگ پایونیر دی جی DM-40BT

اسپیکر مانیتورینگ پایونیر دی جی DM-40BT در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 199 دلار از ماه آینده روانه بازار می شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد ! عدم پشتیبانی این اسپیکر ها از پورت XLR می باشد که در اکثر مانیتور اسپیکر ها موجود است. 

DM40-BT جدیدترین محصول لاین دی جینگ پایونیر است. هفته گذشته این کمپانی یک سمپلر به سبک CDJ را معرفی کرد همچنین در سال گذشته این کمپانی یک سینت آنالوگ و هدفون های سری جدید دی جینگ خود را معرفی کرد.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید