اگر شما درخواست پخش یک پلی لیست را داشته باشید گوگل هوم، همانند اپ رایگان موبایل اسپاتیفای آن را بصورت شافل برای شما پخش می کند !

به گزارش Android Police اسپیکر هوشمند گوگل هوم حالا می تواند از اکانت رایگان اسپاتیفای موسیقی پخش کند. گوگل در ماه می 2017 در نمایشگاه  I/O وعده داده بود تا اسپیکر گوگل هوم را با سرویس های استریمینگ بیشتری سازگار کند که از جمله آنها Deezer, SoundCloud, HBO Now, و Hulu می توان نام برد. البته گوگل هوم از اکانت پولی اسپاتیفای پشتیبانی می کرد.

شما بوسیله گوگل هوم و دستیار صوتی هوشمندش می توانید در خواست کنید تا بر اساس ، آلبوم ، هنرمند موزیک درخواستی را برای شما پخش کند و حالا با پشتیبانی از حساب رایگان شما می تواند درخواست پخش یک پلی لیست را بکنید ولی این پلی لیست همانند اپ رایگان موبایل اسپاتیفای بصورت شافل پخش می شود، شما همچنین می توانید درخواست پخش موسیقی بر اساس ژانر، مود ، و نوع فعالیت خود را داشته باشید.

اگر شما می خواهید اکانت رایگان اسپاتیفای خود را با گوگل هوم ست کنید، باید اپلیکیشن گوگل هوم را باز کنید بر روی گزینه موزیک کلیک کنید، سرویس پیش فرض را بر روی اسپاتیفای قرار دهید سپس بر روی آیکون رادیو در کنار سرویس انتخابی کلیک کنید، سپس مشخصات اکانت رایگان خود را برای اسپاتیفای وارد کنید تا گوگل هوم به اکانت اسپاتیفای شما متصل شود.

 

در ادامه بخوانید : معرفی اسپیکر هوشمند و زیبای گوگل Google Home