کمپانی همچنین اپلیکیشن خود Link را معرفی کرد

کمپانی اسپیکر سازی محبوب Ruark Audio اولین اسپیکر وایرلس خود MRx را معرفی کرد. این اسپیکر با سیستم موسیقی یکپارچه R2 Mk3 و سیستم رادیوگرام  R7 Mk3 کمپانی نیز سازگار است. اسپیکر وایرلس MRx از کمپانی Ruark Audio همچنین از طراحی مدرن و شناخته شده کمپانی بهره می برد و همچنین قابلیت کارکرد با اپلیکیشن جدید کمپانی LINK را دارد.

در ادامه بخوانید » با (Harman Kardon SoundSticks III) کنسرت را به خانه خود بیاورید

اسپیکر وایرلس MRx از کمپانی Ruark Audio محصولی جذاب برای علاقه مندان به دیزاین

MRx نیز همانند سایر محصولات Ruark از کیفیت ساخت و عملکرد بالایی بخوردار است. این اسپیکر از یک جفت درایور استریو 75 میلی متری از جنس نئودیمیوم، که به تازگی طراحی شده بهره می برد که بوسیله یک تقویت کننده(آمپلی فایر) دو کاناله high-fidelity تغذیه می شود. در پشت یک کلید انتخاب چهار طرفه است که اجازه می دهد تا MRx به عنوان یک دستگاه مستقل یا بخشی از یک جفت استریو مورد استفاده قرار گیرد.


همچنین بخوانید : اسپیکرهای قدیمی خود را تبدیل به اسپیکر بلوتوث استریو کنید!


اسپیکر وایرلس MRx از کمپانی Ruark Audio محصولی جذاب برای علاقه مندان به دیزاین

در بخش اتصال MRX یک گیرنده بلوتوث یکپارچه با تکنولوژی aptX دارد، از طریق اتصال به اینترنت می تواند به سرویس هاس استریمینگ موسیقی نظیر : اسپاتیفای، تیدال، Deezer و در آینده آمازون موزیک متصل شود. دارای جک 3.5 میلی متری و پورت ورودی آنالوگ (analog input) است که به شما امکان اتصال ترن تیبل تا کروم کست را به شما می دهد. یک ورودی USB چند کاربرده نیز برای اتصال فلش مموری یا شارژ گوشی در MRX قرار دارد. نکته جالب قرار دادن پورت لن برای اتصال به اینترنت در مواقعی ضعف سیگنال وای فای است. 

اسپیکر وایرلس MRx از کمپانی Ruark Audio محصولی جذاب برای علاقه مندان به دیزاین

Ruark Audio کمپانی انگلیسی فعال در زمینه سیستم های صوتی است که به ساخت اسپیکرهای قدرتمند، خوش ساخت و زیبا مشهور است.حضور این کمپانی در خط تولید اسپیکر های وایرلس می تواند خبری خوشحال کننده برای دوستداران اسپیکر و موسیقی باشد.

در ادامه بخوانید