تنها یک ماه تا اکران فصل سوم یکی از محبوب ترین انیمه های جهان !

همانطور که پیش تر از این خدمت شما عزیزان اعلام کرده بودیم فصل سوم انیمه حمله به تایتان ها / Attack on Titan Season 3 قرار است از ماه ژوئیه 2018 منتشر شود. اما امروز با اعلام زمان دقیق انتشار، یک تریلر و 3 پوستر جذاب در خدمت شما دوستان علاقه مند به این انیمه هستم. نکته جالب توجه در ارتباط با فصل سوم انیمه Attack on Titan این است که بر خلاف فصل دوم ما شاهد 24 قسمت خواهیم بود!


همچنین بخوانید : بهترین انیمه های تابستان ۲۰۱۸ که باید آنها را تماشا کنید !


Attack on Titan یک مجموعه مانگای ژاپنی است که بوسیله هاجیمه ایسایاما نوشته و تصویر سازی شده است. داستان این انیمه مربوط به صد سال پس از ظهور غول‌های انسان‌نما اتفاق می افتد. غول‌هایی که دارای منطق و عقل انسانی نیستند اما علاقه شدیدی به کشتن انسان‌ها و خوردنشان دارند. انسان‌ها با زندگی در درون دیوارهایی بلند به زندگی آسوده‌ای ادامه می‌دهند تا اینکه پس از صد سال غولی بزرگ دیوار را خراب می‌کند…

شخصیت اصلی داستان  اِرن یاگر به همراه خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت و چند شخصیت کلیدی دیگر اقدام به مبارزه و جمع آوری اطلاعات درباره تیتان ها و نجات انسان ها می کنند. 

این انیمه در بخش اول لیست بهترین انیمه های انتخابی توسط مجله وارونه نیز قرار دارد. در حالی که انیمه Attack on Titan به آهستگی تولید می شود تا کنون ۲۱ جلد مانگا از آن با بیش از ۶۳ میلیون کپی در سراسر جهان منتشر شده است.

طبق اعلام اکانت رسمی Attack on Titan در توییتر، فصل سوم انیمه Attack on Titan از 22 ژوئیه / 31 تیر در 24 قسمت منتشر می شود !

Funimation به عنوان پخش کننده این فرنچایز محبوب قصد دارد تا در اقدامی کم نظیر یک فیلم سینمایی از این انیمه با نام Attack on Titan Season 2 Movie: Roar of Awakening و قسمت اول از فصل سوم را 10 روز قبل تر از اکران فصل سوم در سینما ها به نمایش بگذارد !این ایونت در 10 و 11 ژوئیه /  19 و 20 تیرماه در سینماهای آمریکا و کانادا برگزار می شود. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط می توانید به وب سایت Funimation Films site مراجعه کنید.

همچنین بخوانید » بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه Attack on Titan

فصل سوم انیمه Attack on Titan


همچنین بخوانید

در ادامه پوستر های منتظر شده از فصل سوم را تماشا کنید، همچنین باید خدمتتان اعلام کنم همانند توکیو غول: ری فصل سوم انیمه اتک آن تایتان نیز بصورت قسمت به قسمت در مجله وارونه بررسی خواهد شد پس تا یک ماه دیگه با هم منتظر میمانیم! لطفا شما هم نظرات و حدسیات خود قبل از انتشار فصل سوم را با ما درمیان بگذارید.

برای بزرگ شدن بر روی عکس ها کلیک کنید!