آدم کش کچل و محبوب بازی های کامپیوتری باز می گردد !

بعد از ریبوت بازی هیتمن در سال 2016 سرانجام دنباله این بازی محبوب با نام هیتمن 2 / Hitman 2 دیشب (8 ژوئن) با انتشار تریلری بصورت رسمی معرفی شد. این آخرین بازی مطرحی است که قبل از نمایشگاه E3 رونمایی میشود. بازی هیتمن 2 را با بازی Hitman 2: Silent Assassin که در سال 2002 منتشر شد اشتباه نگرید! 

 

بازی هیتمن 2 اولین نسخه از این فرنچایز است که داستان مستقل ندارد و دنباله داستان هیتمن 2016 را دنبال می کند، جایی که مامور کچل و بارکد دار شماره 47 به سراغ هدف هوشمند و زیرک خود می رود و برای همیشه او و تیم او را نابود خواهد کرد. نکته جالب در این بازی این است که شما با محیط اطراف خود تعامل دارید و در جهانی طبیعی و زنده به از بین بردن حریفان خود مشغول خواهید شد. شما می توانید به هر روشی آنها را نابود کنید، می توانید خشن باشید و یا می توانید از راه های خلاقانه و غیر خشن دشمنان را نابود کنید!


همچنین بخوانید : بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از نمایشگاه E۳ رونمایی شد !


در گیم پلی هیتمن 2 بخشی با نام Sniper Assassin وجود دارد که برای اولین بار قابلیت کوآپ بصورت آنلاین را وارد این سری کرده و شما می توانید با همکاری دوست خود اهداف را از بین ببرید. کسانی که هیتمن 2 را پیش خرید کنند از همین حالا می توانند به بخش Sniper Assassin آنلاین دسترسی داشته باشند. به عنوانی اکویی از بازی اصلی که بصورت اپیزودیک منتشر شد.

 

مهمترین دلیلی که باعث شد هیتمن 2 منتشر شود این بود که کمپانی توسعه دهنده این بازی IO Interactive سال گذشته با خرید امتیاز نشر این فرنچایز از Square Enix توانست بصورت مستقل عمل کند و حالا قرار است بازی Hitman 2 توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شود.

شما می توانید از همین حالا بازی هیتمن 2 را به قیمت 60 دلار پیش خرید کنید.این بازی قرار است بصورت رسمی در 13 نوامبر/22 آبان برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شود.