با نگاه تازه ای به سراغ ابر قهرمان ها بروید !!!

درست یک سال پیش بود که ام نایت شیالامان موفق شد با فیلم Split سر و صدای زیادی را به پا کند. داستان این فیلم در مورد دختری به نام کیسی (با بازی آنیا تیلور-جوی) بود که توسط مردی با نام کوین وندل ( با بازی جیمز مک‌آووی) که دچار اختلال هویت تجزیه ای بود ربوده و اسیر شده بود. آخر فیلم سوپرایز جالبی داشت و آن حضور شخصیت دیوید دان (بروس ویلیس) از فیلم Unbreakable بود. که این موضع حضور قسمت سوم از سه گانه شیامالان را تایید می کرد. دیروز در ایونت کامیک کان اولین تریلر فیلم Glass منتشر شده که اطلاعات کمی راجع به داستان و حال و هوای فیلم را نمایش میدهد.

فیلم Glass ادامه فیلم  Split و نسخه سوم از سه گانه ای است که قسمت اول آن فیلم Unbreakable بود که در سال 2000 منتشر شده بود. در فیلم گلس هر دو شخصیت دیوید دان (بروس ویلیس) و الیجاه پرایس(ساموئل ال. جکسون) از فیلم Unbreakable و کوین وندل (جیمز مک‌آووی) و  کیسی ( آنیا تیلور-جوی) از فیلم Split حضور دارند.

تریلر با معرفی دکتر Ellie Staple (سارا پلسن) آغاز می شود، روانشناسی که تخصصش کار بر روی بیمارانی است که ادعا دارند ابر قهرمان هستند یا قدرت های فر انسانی دارند. او موفق می شود 3 شخصیت دان،پرایس و وندل را کنار هم جمع کند، تا تحقیقات ویژه ای را در زمینه ابر قهرمان ها انجام دهد. در ادامه از شما دعوت می کنم این تریلر را از طریق یوتیوب و یا آپارات تماشا کنید. فیلم Glass قرار است 18 ژانویه 2019 اکران شود.

همچنین بخوانید