بدون نیاز به دانش موسیقی به ساخت ملودی و هارمونی بپردازید !

اپلیکیشن آهنگسازی Chordion یکی از بهترین اپلیکیشن های نوآورانه و خلاق برای ساخت و نواختن موسیقی است. این اپلیکیشن محصول کمپانی Olympia Noise هست که پیش تر ما اپلیکیشن محبوب dot Melody از این کمپانی را خدمت شما معرفی کرده بودیم.

 

 Chordion یک ویژگی بسیار مهم دارد و آن این است که شما می توانید بدون دانش موسیقی شروع به ساخت و نواختن  ملودی و آکورد کنید این بدین معنا است که از این اپ برای آموزش موسیقی و توضیح مفاهیم کاربردی نظیر آکورد و هارمونی می توان به کودکان بهره برد. 

در ادامه بخوانید » با اپلیکیشن Wizibel برای آهنگ های خود ویژال جذاب بسازید!!!

لازم به ذکر است موسیقی مدرن مخالف آموزش هایی پیچیده و غیر کاربردی موسیقی کلاسیک به کودکان است، با پیشرفت تکنولوژی شما دیگر نیاز نیست تئوری موسیقی بدانید، تنها چیزی که کودکان شما نیاز دارند خلاقیت است، همین و بس !


در ادامه بخوانید : چرا دروس موسیقی باید به مرور زمان تغییر کند!!!


اپلیکیشن آهنگسازی Chordion به غیر از اینکه برای کاربران با دانش موسیقی کم و یا بدون دانش موسیقی طراحی شده است،  برای موسیقیدانان حرفه ای که نیاز به آزمایش ترکیب آکوردها و ساخت هارمونی های پیچیده دارند بسیار مناسب است و می توانند از این اپ نهایت استفاده را ببرید.

اپلیکیشن آهنگسازی Chordion

 این اپ دارای رابط کاربری بسیار خلاقانه و قابل فهم است، کلید ها در سمت راست قرار دارند و دکمه های آکوردها در سمت چپ در نتیجه براحتی می توانید بادست چپ آکورد بزنید و با دست راست ملودی ، با گرفتن هر آکورد کلید ها بصورت اتوماتیک در گام مناسب آکورد قرار خواهد گرفت در نتیجه به راحتی می توانید ملودی های بسیار جالب خلق کنید. 

یکی دیگر از ویژگی های جالب رابط کاربری امکان تغییر اندازه و تعداد کلید ها در صفحه اصلی است و شما می توانید آن را به 7، 12، 14 یا 24 کلید تغییر دهید.

اپلیکیشن آهنگسازی Chordion

جدا از امکان نواختن ملودی در حالت عادی، شما امکان ساخت ملودی های آرپژ را نیز دارید. همچنین یک درام ماشین پیش فرض نیز بر روی این اپ تعبیه شده و شما می توانید به راحتی لاین درام خود را نیز بسازید. همچنین شما امکان تغییر و ویرایش پارامترهایی نظیر reverb ،envelope ،timbre ،tremolo ،wah ، vibrato و delay را دارید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم اپلیکیشن آهنگسازی Chordion پشتیبانی از میدی است در نتیجه شما می توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک میدی کنترلر برای کنترل سینت ها و سایر اینسرومنت های موسیقی خود استفاده کنید.

Chordion با قیمت 7.99 دلار فقط برای آیپد از طریق App Store قابل دانلود می باشد.

 

با معرفی بهترین اپلیکیشن های آهنگسازی ios همراه ما باشید.