اکسسوری و جایگاه ویژه  آن در دنیای مد !

فصل پاییز و زمستان کم کم خود را نشان داده است.لباس های مانند کت ،پالتو ،ژاکت و ….. در این فصل بسیار اهمیت دارند.اما در کنار این لباس ها اکسسوری های پاییزی نیز جایگاه ویژه ای دارند .اکسسوری ها می توانند یک استایل ساده را به یک استایل شیک و جذاب تبدیل کنند.ما هزینه بسیار کمتری برای خرید اکسسوری ها پرداخت می کنیم.هر چه شما اکسسوری بیشتری داشته باشید استایل شما خاص تر و ترندتر می شود.

شما می توانید یک لباس را با اکسسوری ها متفاوت چندین بار استفاده کنید .به همین دلیل اکسسوری ها جایگاه ویژه ای در دنیای مد دارند.شما می توانید با یک لباس ساده و استفاده از اکسسوری بسیار شیک دیده شوید.زمانی که شما در استایلتان از اکسسوری استفاده می کنید باعث به وجود آمدن استایلی متفاوت می شود و می توانید از لباس هایی که قبلا به نظر شما ساده و معمولی بوده اند به بهترین نحو استفاده کنید.

اکسسوری ها شامل کیف ،کفش ،ساعت ،عینک ، زیور آلات ،کمربند ، شال و روسری و …. است.اکسسوری ها مهم هستند اما انتخاب صحیح آن ها مهم تر است. در این مطلب 4 اکسسوری پاییز و زمستان امسال را برای شما بازگو می کنیم :

1-کلاه 

در این فصل کلاه ها جایگاه ویژه ای در مد دارند.کلاه های به سبک ملوانی و فرانسوی امسال بسیار ترند هستند.این کلاه ها را می توانید هم در استایل اسپرت و هم در استایل زنانه استفاده کنید مخصوصا زمانی که آرایش به رنگ تیره داشته باشید بسیار شیک و جذاب دیده خواهید شد.

2-گوشواره های بلند

در زمستان با سرد شدن هوا و پوشیدن پلیور و شلوار واقعا اکسسوری های پاییزی در ست شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و می توانند استایل ساده شما را بسیار تغییر دهند.شما می توانید حتی در استایل های اسپرت نیز از این سبک گوشواره ها استفاده کنید.

3-کفش های براق

در این فصل کفش هایی  براق از جنس چرم ،دارای سنگ  بسیار ترند می باشند.و شما می توانید آن ها را به راحتی در کفش های اسپرت و پاشنه بلند استفاده کنید.

4-کیف های دستی

در ترند کیف های پاییزی ،کیف های کوچک دستی بدون بند بسیار ترند هستند .شما می توانید از این مدل کیف ها در استایل کلاسیک و یا اسپرت در روز و شب استفاده کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید