فراخوانی جزئیات کوچک از ابتدای شروع سریال !

در سریال بازی بازی تاج و تخت قسمت چهارم از فصل هفت که دیشب پخش شد، خنجری ویژه دوباره به این شو باز می گردد، این خنجر که از استیل والریان ساخته شده، توسط یک آدم کش برای کشتن برن استارک در فصل اول مورد استفاده قرار گرفته بود.

بازی تاج و تخت قسمت چهارم از فصل هفت

حالا این خنجر توسط لیتل فینگر به برن به عنوان هدیه داده می شه تا رابطه بین آنها محکمتر شود ! از آنجایی که برن کلاغ سه چشم است نمی تواند استفاده ای از این خنجر بکند در نتیجه آن را به خواهرش آریا می دهد، که او نیز از این خنجری در زمان تمرین با برین از تارت استفاده می کند.

در ادامه بخوانید » قسمت ششم از فصل هفت بازی تاج و تخت لو رفت! 

در فصل اول، بعد از تلاش قتل برن، لیتل فینگر اقدام برای قتل برن را زیر سر تیریون لنیستر می دانست و سوءظن ها را به سوی او روانه کرد و همین مسئله باعث شروع جنگ بین دو خاندان لنیستر و استارک شد.

زمانی لیتل فینگر به واریس گفته بود : هرج و مرج نردبانی است که برای مردان جاه طلب ایجاد موقعیت می کند. همین حرف را برن زمانی که لیتل فینگر خنجر را به او داده بود گفت و باعث شکه شدن لیتل فینگر شد (که این موضوع اشاره به این داشت برن خیلی چیزها را می بیند که دیگران از آن بی اطلاع هستند)

بازی تاج و تخت قسمت چهارم از فصل هفت

در حالی که در سریال اشاره ای به این که چه کسی در پشت پرده اقدام به قتل برن بوده نمی شود، اما در کتاب بازی تاج و تخت اثر George R.R. Martin، بعدها تیرون اشاره می کند که این اقدام توسط جافری صورت گرفته است، به هرحال لیتل فینگر اعلام کرد نمی داند این خنجر متعلق به کیست که همین مسئله باعث می شود تاسوئظن به افراد مختلفی وجود داشته باشد.

در سریال آخرین بار این خنجر در دستان کتلین استارک بود زمانی که او به دنبال کسی که اقدام به قتل برن کرده  می گشت. بعد از مرگ کتلین در عروسی قرمز این خنجر گم شد. و این احتمال وجود دارد لیتل فینگر به دنبال آن رفته و آن را پیدا کرده باشد.

لیتل فینگر زمانی که این خنجر را به برن می داد به نکته دیگری اشاره کرد، او به برن گفت کتلین به وسیله این خنجر کشته شد!!! این خنجر با ارزش است زیرا از استیل والریان ساخته شده و می توان از آن برای کشتن وایت واکر ها استفاده کرد اما حضور دوباره این خنجر در سریال بسیار عجیب است! و حالا که این خنجر در دستان آریا است احتمالا اتفاقات جالبی را به همراه خواهد داشت.

نظر شما درباره این خنجر چیست ؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید : ۱۵ نکته در مورد بازیگران سریال بازی تاج و تخت که از آنها بی اطلاع بودید!!!