دنیای اسرارآمیز انیمیشن های جیبلی بهترین جایگاه برای بازی های نقش آفرینی است !

دنیای انیمیشن های اسرارآمیز استودیو جیبلی همیشه برای طرفداران انیمیشن و انیمه بسیار جذاب بوده است. و بسیاری از آنها قابلیت تبدیل شدن به یک بازی جذاب نقش آفرینی (Role-Playing) را دارند. به همین دلیل وقتی در سال 2013 این کمپانی اولین قسمت بازی Ni No Kuni را منتشر کرد با باز خورد بسیار مثبتی مواجه شد.این اولین باری بود که استودیو جیبلی اقدام به ساخت یک بازی می کرد. استودیو جیبلی برای ساخت این بازی با استودیو Level-5 همکاری داشت ( کمپانی که برای ساخت بازی های نقش آفرینی بسیار محبوب نظیر Dark Cloud و Dragon Quest IX شهرت دارد).

ترکیب این دو کمپانی با یکدیگر موجب تولید محصولی شد که در آن سبک و روند داستان سرایی استودیو جیبلی وارد دنیای بازی های نقش آفرینی می شد. شما می توانستید برای اولین بار قهرمان بودن در داستان های جیبلی را تجربه کنید.

همچنین بخوانید : بازی ویدیویی Getting Over it یک بازی بسیار سخت جدید از خالق QWOP

[aparat id=”bvnOT”]

حالا این مجموعه با انتشار Ni No Kuni II: Revenant Kingdom بازگشته است. گرچه Studio Ghibli از لحاظ فنی اینبار درگیر تولید نبوده است، اما این قسمت نیز بر اساس نسخه اول ساخته شده است و به دنبال گسترش قلمرو و خالص کردن تجربه کاربران از داستان اصلی است. همچنین بخوانید : برترین موسیقی های متن انیمیشن های استودیو جیبلی به انتخاب مجله وارونه

بازی ویدیویی Ni No Kuni II همان چیزی است که از استودیو جیبلی انتظار داشتید !

داستان بازی در ارتباط با پسر جوانی با نام ایوان است که در زمان مراسم تاج گذاری ربوده می شود و پس از مدتی سرانجام موفق به فرار می شود. او پادشاه مردم-گربه ای است و به همراه دو تن از یارانش برای باز پس گیری تاج و تخت خود از دست موش های عصبانی اقدام می کند. این بازی جذابیت های جادویی دنیای جیبلی را یدک می کشد و سرشار از تصاویر و گرافیک های جذاب است. علاوه بر داستان خطی این بازی شما می توانید در دنیای بازی به گوشه های مختلف سرک بکشید و به کشف اسرار آن بپردازید.

بازی ویدیویی Ni No Kuni II همان چیزی است که از استودیو جیبلی انتظار داشتید !

 همچنین بخوانید : اعتیاد به بازی های ویدیویی به عنوان اختلال روانپزشکی در سال ۲۰۱۸

بازی ویدیویی Ni No Kuni II قرار است 23 مارس (3 فروردین) برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شود.این بازی یک بازی جذاب، فانتزی و سرگرم کننده است که برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی و کسانی  که برای اولین بار می خواهند این سبک بازی ها را تجربه کنند بسیار مناسب است.

در ادامه بخوانید