استعداد های جالب سوپر استار های مطرح جهان !!!


1-Justin Bieber

جاستین بیبر علاقه ی زیادی به مکعب روبیک دارد.او با شرکت در چندین شوی تلویزیونی استعداد خود را در این زمینه اثبات کرده است .او می تواند مکعب روبیک را در 90 ثانیه حل کند. در ادامه بخوانید »

بیماری جاستین بیبر چیست؟ آیا قابل درمان است؟

2-Harrison Ford

پرواز بزرگترین اشتیاق این بازیگر معروف  است.اگر چه در آخرین پرواز خود دچار سانحه شد ،اما بر اساس گزارش رسانه ها او دوباره سعی دارد تا در صندلی خلبانی بشیند.

3- Forest Whitaker

همه ی ما می دانیم که وی چه بازیگر توانایی است.اما علاوه بر بازیگری ،خواننده ی بسیار خوبی نیز هست.برای اثبات خوانندگی وی می توانید به فیلم Black nativity نگاهی بیندازید و آهنگ وی با جنیفر هادسون گوش فرا دهید.

4-Kesha

این خواننده ی معروف استعداد در ساخت زیور آلات دارد و برای این کار از قسمت های بدن انسان استفاده می کند !! بله درست شنیدید بدن انسان ! طرفداران وی دندان های خود را برای او می فرستند و او با آن ها گردنبند،گوشواره و …. درست می کند.اما کلینیکی که وی در آنجا تحت درمان است از طرفدارانش خواسته که دیگر دندان های خود را برای وی نفرستند.

5-Pierce Brosnan

شاید باور نکنید اما دلیل بازیگر شدن وی مهارت وی در شعبده بازی و خاموش کردن آتش در دهانش است .او در جوانی در این زمینه مهارت کسب کرده است ودر جوانی در یک سیرک مشغول به کار بوده است تا توسط یک تهیه کننده کشف کی شود.

6-Vin Diesel

شاید بیشتر ما ندانیم vin Diesel قبل از اینکه بازیگر شود به چه کاری مشغول بوده است ؟ او یک طراح بازی است و حتی درآن زمان یک شرکت در این زمینه داشته است.

7-Kate Beckinsale

این سوپر استار به اندازه ای در ادبیات استعداد دارد که بسیاری از نویسندگان به وی حسادت می کنند ! او حتی 2 بار موفق به کسب جایزه ادبی Auden شده است .همچنین وی فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد و مسلط به 3 زبان دنیا است.


همچنین تماشا کنید »

چگونه عمل های زیبایی در میان افراد مشهور هم سن تفاوت ایجاد می کند ؟ 

افراد مشهور شبیه به هم ؛ شباهت این افراد مشهور به هم عجیب است! 

آیا تا به حال اتاق کار افراد مشهور در جهان را دیده اید؟ راز این اتاق ها چیست ؟


8-Clint Eastwood

کلینت ایستوود را به عنوان بازیگر فیلم های western می شناسیم .اما او در دهه ی 60 میلادی یک سری آلبوم منتشر کرد که خواننده و شاعر تمام آهنگ ها خودش بوده است و همه آهنگ ها عاشقانه بوده اند!!!

9-Brian May

با توجه به یک گروه سنی خاص ،همه می دانیم که وی چه گیتاریست خوبی است .اما هیچ کس نمی داند این سوپر استار یک فیزیکدان با مدرک دکترا است .متاسفانه بعد از مرگ  Freddie Mercury ،حضور وی نیز بسیار کمرنگ شد.

10-Christophoer Walken

اگرچه باور این موضوع سخت باشد ولی این سوپر استار قبل از اینکه بازیگر شود در یک سیرک به عنوان تامر (مربی و تربیت کننده) شیر فعالیت می کرده است.

11-Susan Sarandon

او علاقه ی شدیدی به تنیس روی میز دارد.و چندین مرکز تنیس روی میز به نام spin را تاسیس کرده است.

12-Heidi klum

آیا شنیده بودید که کلوم یک نقاش حرفه ای است و آثار وی با قیمت بالائی به فروش می رسد؟

13-Kristen Stewart

او علاوه بر اینکه بازیگر توانایی است شعبده باز ماهری نیز است و این هنر خود را در چندین شوی تلویزیونی به نمایش گذاشته است.

14-Jennifer Garner

او در دوران دبیرستان شروع به یادگیری  ساز ساکسیفون کرد وکسانیکه ساز زدن وی را مشاهده کرده اند وی را یک موزیسین می دانند.

15-Angelina Jolie

او مهارت خاصی در پرتاب هم زمان 2 چاقو پشت سر هم دارد بطوریکه هر دو به هدف می خورند!

16-Bruce Willis

سوپر استار

او علاقه ی زیادی به سبک blues دارد . این سوپر استار استعداد عجیبی در نواختن ساز دهنی دارد حتی یک بار در بزرگداشت Ray Charles همراه با BB king به روی صحنه رفت و با یکدیگر به اجرا پرداختند.

17-Viggo Mortensen

او نیز مانند Heidi klum ،نقاش بزرگی است و دارای طرفداران زیادی در این زمینه است .