اپلیکیشن DJM-REC امکان ضبط ست میکس بر روی آیفون و آیپد را بوسیله میکسر های سازگار میدهد !

اپلیکیشن DJM-REC پایونیر دی جی به کاربران و دی جی ها امکان ضبط ست میکس های خود را بر روی آیفون و آیپد می دهد.  DJM-REC به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از میکسرهای سازگار با این برنامه به راحتی بوسیله قابلیت send/return لایو ست های خود را بر روی آیپد و آیفون فقط با یک کابل USB ضبط کنند.

با توجه به گفته های کمپانی پایونیر دی جی اپلیکیشن DJM-REC به راحتی به شما امکان کنترل دامنه لیمیتر در دی جی میکسر را می دهد تا از قطع و دیستورشن جلوگیری کنید در نتیجه نیازی به تنظیم گین در دستگاه ریکوردر ندارید. برای این کار شما فقط به یک کابل لایتنینگ اپل همان کابلی که برای شارژ گوشی از آن استفاده می کنید نیاز دارید.


همچنین بخوانید :بهترین اپلیکیشن های Djing برای Ios به انتخاب مجله وارونه


یکی دیگر از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت پخش زنده ( live-stream ) است که به کاربر اجازه میدهد پادکست یا فایل صوتی را به راحتی بر روی سرویس هایی نظیر یوتیوب، فیسبوک لایو، Periscope و اینستاگرام منتشر کند. همچنین شما می توانید بعد از اتمام ضبط ست میکس خود به راحتی آن را با فرمت Wave بر روی سرویس هایی نظیر میکس کلاد، ساندکلاد و دراپ باکس آپلود کنید.

اپلیکیشن DJM-REC پایونیر دی جی

روی کاغذ اپلیکیشن DJM-REC پایونیر دی جی به نظر جالب می آید. اگرچه برای استفاده طولانی مدت حتما شما به یک دانگل همانند IRIG نیاز پیدا خواهید کرد. در ضمن شما می توانید از رکوردر های دستی نظیر  رولند R-۰۷ استفاده کنید ( که البته خیلی وقت ها امکان جا گذاشتن و فراموش کردنشون زیاده)


همچنین بخوایند :korg plugkey مبدل کوچک و قابل حمل Midi/Audio برای IOS


به هر حال باید این را هم در نظر داشت که DJM-REC فقط با چند میکسر پایونیر دی جی، سازگاری دارد که ارزانترین آنها DJM-450 است که 699 دلار قیمت دارد. در نتیجه برای بسیاری از کاربران خانگی بلا استفاده خواهد بود. اما این برنامه می تواند برای دی جی هایی که در اجراهای خود از میکسر های نسخه کلوپ (Club) پایونیر استفاده می کنند یک برنامه حیاتی باشد.

برنامه DJM-REC با قیمت 9.99 دلار از طریق App Store در دسترس قرار دارد.

 

در ادامه بخوانید :