چگونه لاغرتر دیده شویم ؟

زنان همیشه می خواهند از آنچه که هستند لاغرتر دیده شوند .اما چگونه ؟ البته که داشتن اندام مناسب آرزوی هر انسانی است .اما گاهی اوقات به دلیل شرایط موجود نمی توان به اندام ایده آل دست یافت.نگران نباشید شما تنها به 2 دقیقه زمان نیاز دارید تا لاغرتر دیده شوید .با یکدیگر با این تکنیک های کاربردی آشنا می شویم :


همچنین بخوانید :یوگا برای کاهش وزن : ۶ حرکت برای فرم گیری سریع


انتخاب کفش مناسب

اگر می خواهید پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شود از کفش های رنگ پاهایتان استفاده کنید .یعنی کفش های به رنگ کرم یا بژ یا هر رنگی که بیشترین نزدیکی را به رنگ پوست شما دارد.اگر در استایل خود از شلوار استفاده می کنید برای بلند تر دیده شدن پاهای شما باید کفش های شما هم رنگ شلوارتان باشد.شما می توانید با استفاده از این نکات به راحتی لاغرتر و قد بلندتر دیده شوید.

انتخاب لباس سایز مناسب

هیچ وقت لباس های کوچک یا خیلی بزرگتر از سایز خود را خریداری نکنید.زیرا این لباس های باعث چاق تر دیده شدن شما می گردد.لباس شما باید مناسب سایز و اندام شما باشد و عیب های بدن شما را پنهان کند.


همچنین بخوانید : 8 ترفند درباره مد و استایل که هر زنی باید بداند !


قوز نکنید !

صاف ایستادن باعث شیک دیده شدن وکوچک نشان دادن کمر شما می شود.قوز کردن باعث خم شدن کمر شما و در عین حال چاق نشان دادن شما می شود و قد شما کوتاه تر به نظر می رسد.سعی کنید همیشه صاف بایستید.

آموزش کانتور صورت

شما با کانتور صورت می توانید لاغرتر دیده شویدشما با این تکنیک می توانید قسمت هایی از صورت را کوچک یا برجسته کنید.

رنگ پوست تیره

هر چه پوست شما روشن تر باشد شما چاق تر و سلولیت های شما بیشتر دیده می شود.به همین دلیل بهترین گزینه برنزه شدن است.شما می توانید برای جلوگیری از آسیب های نورخورشید از اتو برنزه ها برای تغییر رنگ پوست خود استفاده کنید.

انتخاب پارچه مناسب

در انتخاب پارچه برای لباس هایتان دقت کنید.سعی کنید از لباس هایی با پارچه راحت و نرم برای پنهان کردن چربی های اضافه خود استفاده کنید.و از پوشیدن لباس هایی با جنس ساتن خودداری کنید.

انتخاب اکسسوری مناسب

می توانید با استفاده از کمربندها کمر خود را باریک تر نشان دهید.همچنین برای باریک و بلندتر نشان دادن گردن خود از گردنبند و گوشواره های ظریف استفاده کنید.

مشورت با آرایشگر خود

مدل موهایی را انتخاب کنید که صورت شما را لاغرتر نشان دهد.سعی کنید همیشه برای لاغرتر نشان دادن صورت خود از مدل موهای استفاده کنید که قد آن ها تا سر شانه یا کمی پایین تر باشد.موهای بلند برای خانم های دارای اضافه وزن مناسب نیست.

استفاده از گن های لاغری

شما با استفاده از گن های لاغری مناسب می توانید لاغرتر دیده شوید .تصور اینکه که گن ها فقط مناسب افراد چاق است کاملا اشتباه است شما با پوشیدن گن می توانید سلولیت های خود را نیز پنهان کنید.سعی کنید گن ها را فقط در روزهای خاص استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید :