آیا دوست دارید زندگی خود را تغییر دهید؟

اگر همه چیز در زندگی  شما در مسیر درست خود پیش نمی رود وقت آن رسیده که کنترل امور را به دست بگیرید. شما می توانید با تکرار این 5 جمله مثبت و  جادویی زندگی خود را از نو بسازید و اثرات مثبت آن را در زندگی خود مشاهده کنید. ما به طور کلی از رفتارهایی منفی که در خود میبینیم انتقاد می کنیم و خود را در این زمینه بسیار سرزنش می کنیم. این موضوع ممکن است در طول زمان باعث تخریب روحیه ما شود و همچنین می تواند مشکلات روانی بسیار جدی در آینده ایجاد کند.


همچنین بخوانید: راز خوشبختی را از زبان انیشتین بشنوید !


البته انتقاد از خود امری سازنده است اما در صورت رعایت تعادل. هیچ وقت خود را بیش از حد سرزنش نکنید. اگر شما نیز می خواهید زندگی خود را از نو بسازید این 5 جمله جادویی را هیچ گاه از زندگی خود حذف نکنید و همواره آن ها را در زندگی خود تکرار کنید. 

1-به آرزوهای خود ایمان دارم.

با این 5 جمله مثبت و جادویی زندگی خود را از نو بسازید !

قبل از هر چیز باید به خود و سپس تمام آرزوهای خود ایمان داشته باشید. فراموش نکنید که ذهن بسیار قدرتمند است و نقش بسزایی در به حقیقت پیوستن آرزوهای شما دارد. اگر به آرزوهای خود ایمان داشته باشید حتما به آن ها می رسید. پس این جمله را همواره تکرار کنید و اثرات مثبت آن را در زندگی خود ببینید.

2-خود را همانگونه که هستم دوست دارم.

با این 5 جمله مثبت و جادویی زندگی خود را از نو بسازید !

تنها چیزی که لازم دارید یک آینه است. یک دقیقه در آینه نگاه کنید و بگویید که ترا بسیار دوست دارم. اما فراموش نکنید که واقعا باید خود را با تمام آنچه که هستید دوست داشته باشید. قبل از شروع یاد بگیرید که دوست داشتن خود را آغاز کنید. در صورت موفقیت مشاهده خواهید کرد که اطرافیان شما نیز با شما به گونه ای دیگر رفتار خواهند کرد. زیرا آنها نیز متوجه خواهند شد که شما واقعا خود را دوست دارید و برای خود ارزش قائل هستید. در این صورت روابط شما با دیگران نیز تغییر خواهد کرد.


همچنین بخوانید: مدیتیشن برای مبتدی ها ؛ نکات مهم برای آگاهی و خودشناسی


3-این زندگی و تمام مسئولیت های آن بر عهده من است.

یاد بگیرید هیچ وقت از شرایط پیش آمده شکایت نکنید. همان طور که در خوشبختی خود نقش دارند در ناراحتی خود نیز شما نقش دارند. با تکرار این جمله در طول زمان احساس قدرت خواهید کرد. یاد بگیرید در شرایط سخت خود را کنترل کنید و به جای غمگین بودن به راه حل آن فکر کنید.

4-به خاطر تمام نعمت های زندگی شکر گذار هستم.

تمام اتفاقات خوب یا بد زندگی شما یک تجربه است. همان طور که برای داشته های خود شکر گذار هستید برای نداشته های خود نیز شکر گذار باشید. زیرا اگر اتفاقات منفی نبودند شما هیچ وقت به خاطر اتفاقات مثبت شکر گذار نبودید.

5-من لایق تمام اتفاقات خوب هستم.

هر روز این جمله تکرار کنید و به این جمله ایمان داشته باشید. بله شما لایق تمام اتفاقات خوب در زندگی هستید و به آن ها نیز خواهید رسید در صورتی که آن ها را واقعا با تمام وجود خود بخواهید.

ممکن است به خوامدن این مطالب نیز علاقه مند باشید: