راز زیبایی مدل های برتر جهان !

مدل های مشهور با زیبایی خیره کننده خود در جهان همواره مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرند.اما راز زیبایی مدل های برتر جهان چیست؟ در این مطلب سعی دارم رازهای زیبایی مدل های برتر جهان را برای شما عزیزان بازگو کنم .شاید شما عزیزان فکر کنید که مدل های برتر جهان هزینه های زیادی را برای زیبایی صرف می کنند .البته فکر شما تا حدودی درست است اما آن ها راههای ساده تر و کم هزینه تری نیز برای زیبایی خود دارند که با همدیگر با آن ها آشنا می شویم :

1-جی جی حدید

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

جی جی حدید برای رهایی از آکنه از خمیر دندان استفاده می کند.بله درست متوجه شدید خمیر دندان! جی جی حدید در این باره می گوید :من این روش را از مادرم آموختم او هر شب قبل از خواب بر روی آکنه های خود خمیر دندان می مالید و به رختخواب می رفت و صبح هنگامی که از خواب برمی خاست دیگر از آکنه ها اثری نبود.همچنین وی در ادامه افزود :“توصیه  من به زنان این است که یک رژیم غذایی سالم و ورزشی مناسب بدنشان داشته باشند، البته شما گاهی می توانید خود را با یک همبرگر نیز غافلگیر کنید”

2-میراندا کر

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

میراندا کر می گوید که هر روز بدن خود را با برس حمام ماساژ می دهد.این ماساژ باعث مرطوب شدن و رهایی پوست از سلول های مرده می گردد.علاوه بر آن باعث افزایش گردش خون و از بین رفتن سلولیت ها می گردد.او برای زیبایی پوست صورت خود از روغن گل رز استفاده می کند.زیرا روغن گل رز شامل ویتامین و آنتی اکسیدان هایی است که از پیری پوست جلوگیری می کند.

3-جوآن اسمالز

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

جو آن اسمالز همه مشکلات مو را با این ماسک حل می کند …تهیه این ماسک بسیار آسان است :2 عدد زرده تخم مرغ ، 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری آووکادو مخلوط کنید .این ماسک را به تمام سر خود بمالید. این ماسک را هفته ای 2 بار می توانید استفاده کنید.

4-آدریانا لیما

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

آدریانا لیما نیز مانند بسیاری از بانوان با مشکلات آکنه درگیر است.او برای رهایی از آکنه از روغن درخت چای استفاده می کند و برای این منظور روغن درخت چای را با گوش پاکن بر روی آکنه خود قرار می دهد.

در ادامه بخوانید :مادر بزرگ ۷۰ ساله راز زیبایی و خوش اندام بودنش را فاش کرد !!!!

5-هیدی کلوم

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

آیا شما نیز دوست دارید پاهایی زیبا مانند هیدی کلوم داشته باشید؟ برای این منظور او هنگام رفتن به مهمانی به پاهای خود مرطوب کننده با پودر برنزه کننده می زند و بدین ترتیب زیبایی پاهای خود را چندین برابر می کند.

6-ایرینا شایک

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

این سوپر مدل روس برای داشتن موهای سالم و قوی از روغن های گیاهی مانند نارگیل و زیتون استفاده می کند.او همچنین راز داشتن پوستی صاف و زیبا را در گرو استفاده از روغن نارگیل می داند زیرا این روغن باعث رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن آن می گردد.

در ادامه بخوانید :با ۱۵ زن مشهور که به عنوان نماد زیبایی و وقار در تاریخ شناخته شده اند، آشنا شوید !!!

7-Gisele Bündchen

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

راز زیبایی این مدل مشهور وابسته به روغن زیتون است.او بدن خود را با روغن زیتون و نمک دریایی هر روز ماساژ می دهد.اینگونه پوست او همیشه تمیز و جوان می ماند.او از همین روش نیز برای از بین بردن سلولیت های خود استفاده می کند.بله روغن زیتون یکی از رازهای زیبایی مدل های برتر جهان است که از آن برای زیبایی بیشتر خود استفاده می کنند.

8-کارولینا کورکووا

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

کارولینا برای پاک کردن آرایش صورت خود از روغن نارگیل استفاده می کند.زیرا روغن نارگیل باعث حفظ آب موجود در پوست می گردد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.او همچنین می گوید: دارای پوستی چرب است که از آب لیمو به عنوان تونر برای متعادل کردن چربی پوست استفاده می کند.

9-نائومی کمپبل

 راز زیبایی مدل های برتر جهان

نائومی برای جلوگیری از سلولیت و مبارزه با چربی ها قهوه را پیشنهاد می دهد.برای داشتن پوستی صاف و بی نظیر فقط کافی است قهوه را به تمام بدن خود بمالید و سپس ماساژ دهید.همان طور که مشاهده کردید راز زیبایی مدل های برتر جهان بسیار ساده و کار آمد هستند.

در ادامه بخوانید :

با انواع استایل و سبک های زنانه آشنا شوید !

خطاهایی در مدل موها که باعث مسن نشان دادن بانوان می شود !!!