مدل موهای ترند سال 2018 !

تا پایان سال 2017 تنها ساعاتی باقی مانده و سال میلادی جدید در راه است. آیا می دانید مدل موهای ترند سال 2018 چیست؟ وقت آن رسیده که با ترندها مدو فشن در سال 2017 خداحافظی کنیم .و خود را برای ترندها ی جدید در سال 2018 آشنا کنیم.در این مطلب قصد داریم شما را با مدل موهای ترند در سال 2018 آشنا کنیم.همان طور که همه می دانیم تکرار و الهام از گذشته در دنیای مد و ترند وجود دارد.برای مدل موهای ترند سال 2018 کافی است نگاهی به گذشته بیاندازیم.به عنوان مثال در رنگ مو های ترند سال 2018 الهام از ستارگان قدیمی سینما بسیار مشهود است یا در مورد اکسسوری های مو الهام از دهه 90 میلادی به چشم می خورد.

اگر شما نیز قصد دارید مدل موهای خود را در سال جدید میلادی تغییر دهید قبل از تغییر آن با مدل موهای ترند سال 2018 آشنا شوید .

1-بلوند نیروانا

موهای ترند سال 2018

این رنگ مو از کورت کوبین خواننده وگیتاریست گروه مشهور نیروانا الهام گرفته شده است.در حال حاضر سلنا گومز نیز این رنگ مو را انتخاب کرده است.این رنگ مو که در قسمت ریشه تیره تر از ساقه است یکی از رنگ های ترند مو در سال 2018 است.

2-موهای مردانه

موهای ترند سال 2018

مدل موها ی کوتاه و در اصطلاح مردانه یکی از مدل موهای ترند  سال 2018 است.یکی از ویژیگی این مدل موها داشتن چتری های کوتاه است.برندهای مطرح دنیا مانند فندی ،پرادا و تام فورد در فشن شوهای خود از این مدل بسیار استفاده کرده اند.این طور پیش بینی می شود که این مدل مو جایگاه ویژه ای در مدل موهای ترند  سال 2018 داشته باشد.

3-مدل موهای گره زده

اگر علاقه مند هستید یکی دیگر از مدل موهای ترند سال 2018 را بشناسید فقط کافی است به  مدل موهای ریحانا (خواننده )توجه کنید.ریحانا در فشن شوهای برند پوما با مدل موهای دم اسبی و گره زده حضور پیدا کرده بود و همین امر باعث ترند شدن این مدل موها در سال 2018 شد.

موهای ترند سال 2018

4-چتری های نامرتب

چتری ها،این مدل موها نیز مانند لباس های جین همواره در دنیای مدو فشن وجود دارند و به نوعی همیشگی هستند.در سال 2018 اگر مدل موهای شما چتری است دیگر نیاز ندارید که همیشه آن ها را صاف کنید.تنها کاری که باید بکنید این است که آن ها را همان طور به صورت طبیعی رها کنید.

موهای ترند سال 2018

5-استفاده از گیره سر های مشابه

مهم نیست مدل موهای شما چگونه است فقط کافی است برای ترند بودن از گیره های مشابه بر روی موهایتان استفاده کنید.به خصوص گیره هایی با رنگ طلائی بسیار پر طرفدار هستند.شما همچنین می توانید گیره سرهای موجود در خانه را با لاک به رنگ طلائی تبدیل کنید.

6-مدل موهای رترو

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم امسال سال الهام از گذشته است.حالت دادن موها به سمت بیرون ،چتری ها و….. همه وهمه مدل موهای ترند  سال 2018 است.

موهای ترند سال 2018

7-استفاده از کش سرهای پهن

یکی از ترندهای امسال استفاده از کش های پهن است که در دهه 90 میلادی بسیار ترند بوده اند.شما می توانید در سال جدید از کش سرهای رنگی و طرح دار استفاده کنید و ترند باشید.

موهای ترند سال 2018

8-انواع بافت مو

مدل موهای بافت امسال نیز جزو ترندهای سال می باشند و شما به راحتی می توانید این مدل موها را امتحان کنید و در ادامه از کسسوری های ترند سال برای تزئین موهای خود استفاده کنید.

موهای ترند سال 2018

 

در ادامه بخوانید :