ترند تابستان 2018 !

کفش های پاشنه بلند ظریف ،دمپایی های رنگی ،کفش های دارای مروارید و سنگ دار همه وهمه جزو کفش های ترند تابستان 2018 هستند که باید در کمد لباس های تابستانی شما موجود باشد.کفش ها این اشیا دوست داشتنی همواره با مدل ها وترندهای متفاوت در جهان تولید می شوند و ترند هر سال را مشخص می کنند.علاقه خانم ها به کفش ها بسیار زیاده ،مریلین مونرو در این زمینه می گوید :(اگر به یک زن کفش مناسب ترین کفش را بدهید ،می تواند با آن دنیا را فتح کند.)

در ادامه بخوانید :با ۱۵ زن مشهور که به عنوان نماد زیبایی و وقار در تاریخ شناخته شده اند، آشنا شوید !!!

در هر فصل جدید بی صبرانه منتظر مدل کفش های ترند هستیم.به همین دلیل برای دانستن کفش های ترند تابستان 2018 نگاهی به فشن شوهای مشهور در جهان و استایل خیابانی انداخته ایم و آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.خوشبختانه در کفش های ترند تابستان 2018 مدل های گوناگونی وجود دارد که شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

کفش های ترند تابستان 2018

1.کفش های پاشنه کوتاه پشت باز

همان طور که کفش های پاشنه کوتاه در ترند پاییز و زمستان نیز دیده می شدند ،این بار نیز جزو ترند کفش های تابستانی هستند البته با طراحی متفاوت و تابستانی.اگر چه این اندازه پاشنه به نظر خیلی از ما جالب نباشه اما بسیاری از برندهای مطرح دنیا در کلکسیون جدید خود از این مدل کفش ها استفاده کرده اند.علاوه بر آن باید به راحتی این کفش ها نیز اشاره کنیم.

کفش های ترند تابستان 2018

2.کفش های دارای اکسسوری نگین

آیا شما نیز دوست دارید کفش های پاشنه بلندتان ساده نباشد ؟ اگر این طور است باید این را بدانید کفش های پاشنه بلند با اکسسوری نگین ،مروارید و سنگ امسال بسیار ترند هستند.

کفش های ترند تابستان 2018

3-کفش های دارای گیره

در واقع ترند این فصل در گرو اکسسوری ها است.استفاده از گیره و اکسسوری های براق جزو کفش های ترند تابستان 2018 هستند.

کفش های ترند تابستان 2018

4.کفش های ورزشی متفاوت

این کفش های ورزشی با لژ های پهن و بزرگ و حتی زشت بسیار ترند هستند.این کفش های ورزشی یکی از مهم ترین عنصرهای کفش های ترند در تابستان 2018 هستند.این مدل کفش ها را برندهایی مانند بالنسیاگا و لویی ویتون به بازار ارائه کرده اند.

کفش های ترند تابستان 2018

5.بوت های کابوی

استایل بوهم ،پیراهن های ریش ریش ،شلوارک های جین به خوبی با این بوت ها تلفیق می شوند.طرح های این بوت ها حیوانی است.

در ادامه بخوانید :ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها !

6.صندل های پاشنه بلند

در این فصل صندل های پاشنه بلند با پاشنه های خاص بسیار ترند می باشند.آیا حاضر هستید به خاطر فرم این پاشنه ها آن ها را خریداری کنید ؟

کفش های ترند تابستان 2018 7.دمپایی ها

دمپایی ها با طرح ها و رنگ های متفاوت امسال نیز بسیار ترند هستند و طرفداران زیادی دارند.

کفش های ترند تابستان 2018 در ادامه بخوانید :

با ترندهای آرایش زنانه در بهار و تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !

با ترند لباس های مردانه در بهار سال ۲۰۱۸ آشنا شوید!

ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟