کلکسیون جدید برند Levi’s با نام Altered به نمایش گذاشته شد!

حدود 144 سال است که برند مطرح Levi’s در سرتاسر دنیا برای طرفداران خود به طراحی ادامه می دهد.

برند لیوایز یکی از مشهورترین برند های پوشاک و مخصوصا جین محسوب می شود که تاریخچه آن به سال ها قبل بر می گردد. این برند یکی از پیشرو ترین و خوش نام ترین برند ها در زمینه تولید پوشاک جین محسوب می شود .این برند توسط لیوایز استراس ایجاد شده است.

وی در سال ۱۸۲۸ در باواریای آلمان متولد شد. بعد از مرگ پدرش در سال ۱۸۴۶، او و خواهرش به نیویورک رفتند تا با دیگر برادراشان در شرکت فروش خشک بار کار کنند. در زمانی که طلایابی خیلی معمول شده بود، او  نیز به ساحل غربی رفت تا به دنبال طلا باشد اما او بعد از مدتی شعبه ای از فروش خشک بار به نام لیوایز استراس را پایه گذاری کرد.در همین زمان ها هم شلوار های جین پوشیده می شدند.

جیکوب دیویس (Jacob Davis)  که یک خیاط مهاجر یهودی بود ایده های خلاقانه ی زیادی درباره جنس تولید پارچه برای شلوار و پیراهن داشت و به یک فرمول جدید برای تولید پارچه رسیده بود که امروزه ما به آن «جین» می گوییم.«جیکوب دیویس» نامه ای به «لیوای استراوس» نوشت و از او درخواست کمک برای ثبت اختراع کرد چرا که خودش به تنهایی قادر به ثبت ابداعش نبود. لیوای پیشنهاد او را پذیرفت و بدین ترتیب این دو با هم شروع به فعالیت کردند.

لیوایز و جیکوب از «دفتر تجارت و ثبت اختراعات ایلات متحده» گواهی ثبت دریافت کردند. کمپانی لیوایز اولین لباس جین خود را به حفاران طلا در کالیفرنیا فروخت.
اولین شلوار جین Levi’s 501 به سبکی که امروزه آن را می شناسیم و پرفروش ترین کالای لباس جهان است، تولید می شود.جین مدرن در این سالها گسترده شد ولی هنوز خریداران عمده ی آن طبقه متوسط و کارگر غرب امریکا هستند مانند «کابوی» ها و کارگران ایستگاه قطار.

این برند در حال حاضر در برج لیوایز در نزدیکی سان فرانسیسکو قرار دارد . این کمپانی امروز بیشتر از ۱۵ هزار کارمند دارد و با بیشتر از ۲۸۰۰ زیر شاخه ای که دارد که  جزو یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا محسوب می شود.

کلکسیون جین پاییز 2017 برند لیوایز مجموعه ای کلاسیک را ارائه کرده است.نام این کلکسیون جدید Altered به معنای تغییر نام دارد.در این کلکسیون سعی شده طراحی هایی مخصوص طرفداران دنیم صورت گیرد.Jonathan cheung یکی از افراد تیم طراحی Levi’s درباره این کلکسیون می گوید:طرفداران برند Levi’s همواره اجناسی را که از ما خریداری می کنند را با سلیقه خود تغییر می دهند.و آن ها را آن طور که دوست دارند طراحی می کنند.این کلکسیون به معنای تغییر است اما در عین حال برای ما  معنای متفاوت بودن را نیز شامل می شود.


همچنین بخوانید: استایل های پیشنهادی با مانتو های جین به انتخاب مجله وارونه !


در کلکسیون مردانه تغییراتی در رنگ به وجود آمده است.همچنان مدل های 501 و 511 از شلوار های جین با یکدیگر ترکیب شده و باعث به وجود آمدن مدلی جدید شده است.در کلکسیون زنانه نیز در مدل های 711 ،721 و 501 تغییراتی مانند نحوه دوخت ،بسته بودن جیب ها ،تغییر رنگ صورت گرفته است.

در کلکسیون Altered برند Levi’s سعی شده است که با تغییر ات کوچک درمدل های پرطرفدار باعث جلب توجه خریداران این برند شوند.

در ادامه بخوانید : با کلکسیون جین پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ برند مطرح Calvin Klein آشنا شوید !!

1

کلکسیون جین پاییز 2017 برند Levi's

 

2

کلکسیون جین پاییز 2017 برند Levi's

3

 

کلکسیون جین پاییز 2017 برند Levi's

4

کلکسیون جین پاییز 2017 برند Levi'sکلکسیون جین پاییز 2017 برند Levi's