مبارزه با پیری! آیا دوست داید همیشه جوان و با نشاط و دارای پوستی فوق العاده باشید ؟با خوردن این 9 میوه فوق العاده می توانید به صورت طبیعی با پیری مبارزه کنید !داشتن پوستی سالم و شفاف برای همه ما بسیار اهمیت دارد.اما با مرور زمان پوست ،انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.علاوه بر آن با مرور زمان متوجه ایجاد لکه هایی بر روی پوست صورت می شوید.به همین دلیل برای شما میوه هایی را که در مبارزه با پیری نقش بسزایی دارند را جمع آوری کرده ایم .

جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست

 میوه های قرمز رنگ

این خانواده میوه شامل توت فرنگی، تمشک، زغال اخته و تمشک می باشد.میوه های قرمز حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C برای حفظ  سلامت پوست شما  هستند.این بدان معنی است که هنگامی که شما آنها را می خورید،  پوست شما  کلاژن تولید و به این ترتیب به حفظ پوستتان کمک می کند.از سوی دیگر، خوردن میوه های قرمز نه تنها به شما در مبارزه با علائم پیری کمک می کند.علاوه برآن با چربی های بدن نیز مبارزه می کند و باعث کاهش وزن می شود.


حتما بخوانید:

جوانی دیگر آرزویی محال نیست !!! با ساده ترین روش های جلوگیری از پیری آشنا شوید!


انار

انار به لایه های پوست شما کمک می کند وباعث بازسازی آن می شود.همچنین حاوی ریبوفلاوین یا ویتامین B2 است. برای تولید انرژی بسیار مهم است و  سلامت پوست، ناخن، مو و را حفظ می کند.

آووکادو

آووکادو از نظر ویتامین E و  B منبع مهمی است. همانطور که می توانید تصور کنید، هر دو برای  لطافت پوست  حیاتی هستند.علاوه بر آن آووکادو مواد مغذی در مواد دیگر را نیز جذب می کند پس اگر آووکادو مصرف کنید می توانید از مواد مغذی غذاهای دیگر نیز بهره کافی را ببرید.

کیوی

اگر واقعا می خواهید با پیری مبارزه کنید، باید کیوی را به رژیم  غذایی خود اضافه کنید.این میوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها است که به شما در موارد زیر  کمک می کند:

-پوست شما سالم نگه می دارد.
-جلوگیری از چین و چروک
– ضخامت، انعطاف پذیری و استحکام پوست شما را افزایش می دهد.
-تولید کلاژن

هندوانه

هندوانه حاوی مقدار زیادی آب است که باعث رطوبت پوست می شود و پوست را تغذیه می کند.هندوانه به از بین رفتن لکه های ناشی از پیری جلوگیری می کند.

موز

موز حاوی مقدار زیادی از ویتامین B6 و ویتامین C  است که برای کمک به حفظ پوست شما  انعطاف  پذیری آن بسیار مهم است.علاوه بر این، موز حاوی آنتی اکسیدان ها و منیزیم است که پوست شما را از اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت می کند که منجر به پیری زودرس می شوند.

سیب

سیب دارای مزایای بسیاری برای پوست است که مهم ترین آن ها تامین آب پوست و سم زدایی آن است.و به خاطر داشتن ویتامین E موجود در آن باعث می شود شما جوانتر به نظر برسید.برای جلوگیری از پیشرفت چین وچروک ،استفاده از سرکه سیب انتخاب بسیار مناسبی است.برای بهره مندی از این مزایا، می توانید هر روز یک سیب بخورید یا یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با یک لیوان آب مخلوط کنید.

انبه

در حالی که این میوه خوشمزه کمک می کند تا علائم پیری را به تعویق بیاندازید، به شما مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی را می دهد که برای سلامت پوست شما حیاتی هستند.اول از همه، بتاکاروتن کمک می کند تا پوست شما را احیا کند و باعث ایجاد شفافیت طبیعی شود. حاوی مقدار بالای ویتامینA  است که ظاهر زخم ها و علائم روی پوست شما را از بین می برد.علاوه بر این، انبه به مبارزه با لکه  و جوش سر سیاه کمک می کند.پوست انبه می تواند لکه های ناشی از آفتاب را از بین ببرد.

انگور

 انگورحاوی  آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که   دارای قدرت ضد پیری است. و همچنین  از پوست در برابر   اثرات رادیکال های آزاد و ظاهر چین و چروک و لکه ها محافظت می کند. شامل  مقادیر زیادی رزوراترول است، که کمک می کند تا پوست خود را  بازسازی کند.داشتن یک پوست سالم لازم نیست که خیلی دشوار باشد. یک رژیم غذایی خوب به شما در مبارزه با نشانه های پیری کمک می کند و شما را زیبا نگاه می دارد  بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری در محصولات زیبایی داشته باشید.ما توصیه می کنیم بسیاری از این میوه ها را امتحان کنید و میوه هایی را که همیشه در فصل هستند  را بخورید.

در ادامه بخوانید : با فواید و تاثیرات پوست میوه ها آشنا شوید !!!