2 سیکونسر ، یک فیلتر و … همه در بروزرسانی جدید Reaktor 6

Native Instruments در بروزرسانی جدید Reaktor 6 با اضافه کردن پنج ماژول سینت جدید به سیستم Reaktor Blocks آن را گسترش می دهد !

Reaktor Blocks در سال 2015 منتشر شد و یک extension برای نرم افزار محبوب Reaktor است که در واقع شبیه سازی از سینت های ماژولار Eurorack بصورت نرم افزار است و از سخت افزارهای واقعی برای ساخت آنها الهام گرفته شده است.

این پنج ماژول جدید شامل دو سیکونسر (curve و shift) یک اوسیلاتور ، یک فیلتر مورف و Flip Gen (یک مولد نویز تجربی ) است. کمپانی می گوید هیچکدام این ماژول ها بر اساس سخت افزار واقعی طراحی نشده است اما قابلیت این ها ترکیب شخصیت آنالوگ با قدرت دیجیتالاست.

سیکونسر curve برای سیکونس درام ایده آل است و به شما اجازه ساخت الگوهای سیکونس را بر اساس تغییر شکل در انولوپ می دهد ، در حالی که سیکونسر  shift به شما اجازه ساخت ترکیب های ملودیک بصورت مجزا برای هر نوت را می دهد.

ماژول Duality Osc یک اوسیلاتور پیشرفته است با قابلیت کنترل ؛ مدولاسیون پالس، مدولاسیون فرکانس، مدولاسیون دامنه و تیمبر. همچنین این اوسیلاتور قابلیت کنترل و مورف کردن 4 شکل موج اصلی را به شما می دهد و نیز تواناییایجاد تغییرات کاملا ظریف در شکل صدا را دارد.

فیلتر مورف نیز شامل رابط کاربری دایره شکل است که به دو بخش تقسیم شده ، که هر کدام دارای مجموعه ای متفاوت از تنظیمات فیلتر برای ایجادافکت های غیر معمول است. در نهایت،  Flip Gen به شما امکان کنترل و مخلوط کردن بین دو فرکانس از یک اسیلاتور موج سینوسی داخلی را میدهد و قادر به ساختن صداهای پرکاشن منحصر به فرد است.

ماژول های جدید بصورت رایگان در اختیار دارندگان Reaktor 6 است، در غیر این صورت این بروزرسانی به قیمت 199 دلار در NI website قابل دسترس است.