به دنبال کاهش وزن هستید؟ این اپلیکیشن های اپل واچ به شما کمک خواهد کرد

تکنولوژی در زندگی امروزی باعث شده تا، تحت نظر داشتن کالری، تمرینات و فعالیت های روزانه بسیار آسان شود. اپل واچ یکی از گجت های فوق العاده برای تناسب اندام و فعال بودن است. اما با وجود گستره زیاد از اپلیکیشن های کاهش وزن و فیتنس در اپل واچ ، این که بدانیم از کجا شروع کنیم و کدام اپ مناسب تر است می تواند کار سختی باشد.

در ادامه بخوانید » بهترین اپلیکیشن‌های کارآمد اپل واچ

البته اپلیکیشن های اپل واچ باعث کاهش وزن و فیت شدن شما نمی شود، این کار نیازمند فداکاری، پشتکار ، نظم و تعهد است و در این راه اپلیکیشن ها به شما کمک شایانی خواهند کرد. در این پست 5 تا از بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ را برای شما معرفی خواهیم کرد.

1 – MyFitnessPal

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

این اپلیکیشن توسط کمپانی ورزشی و مطرح آندر آرمور (Under Armour) طراحی شده است. MyFitnessPal به شما کمک می کند تا میزان کالری بدنتان را اندازه گیری کنید ، گام های خود را دنبال کنید، یک برنامه رژیم غذایی ایجاد کنید، و باعث می شود یک هدف را در ذهن دنبال کنید: بدن سالم تر و فیت تر. شما حتی می توانید بارکد هایی از غذاهایی که می خورید را اسکن کنید تا آنها را به برنامه رژیم غذایی خود اضافه کنید و میزان کالری مصرفی خود را تحت نظر داشته باشید.

MyFitnessPal یکی از محبوبترین اپ های فیتنس است و شما می توانید آن را بصورت رایگان از AppStore دریافت کنید. این اپ همچنین بر روی آیفون نیز قابل استفاده است.


2 – Lose It — Calorie Counter

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

این اپلیکیشن یک راه فوق العاده برای اندازه گیری تمامی کالری است که وارد بدنتان می کنید.

Lose it به شما کمک می کنید تا به وزن ایده آل خود برسید! با اندازه گیری کالری مصرفی و ایجاد محدودیت برای دریافت کالری شما را در امر کاهش وزن همراهی می کند. این اپ همچنین قابلیت اسکن بارکدهای غذایی و بررسی منو های رستوران های نزدیک به شما را با توجه به دیتا بیس قدرتمندش می دهد.

شما می توانید Lose it را بصورت رایگان از  Appstore دریافت کنید.


3 – Carrot Fit

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

کاهش وزن مستلزم دو چیز است : اندازه گیری مقدار کالری وارد شده به بدن و تلاش برای خارج کردن این کالری ها از بدن!!!

Carrot Fit یک اپ بسیار جالب و خنده دار است!!! این اپ به احساس تنبلی شما هیچ اهمیتی نمی دهد و تنها یک چیز را می داند اینکه شما تناسب اندام ندارید !!! در نتیجه این اپلیکیشن شروع به تحدید شما، مسخره کردن ، پاداش دادن و الهام بخشیدن شما می کند.

Carrot Fit بهترین اپ برای افرادی است که احساس می کنند وقت کافی برای تمرین ندارند، این اپ یک برنامه 7 دقیقه ای جهنمی را برای شما برنامه ریزی می کند که این برنامه نیاز به هیچ وسیله ای ندارد در نتیجه نمی توانید بهانه بیاورید . با انجام دادن درست تمرینات و سخت کوشی این اپ آپگرید می شود و جایزه های جالبی به شما می دهد نظیر حقایقی در مورد گربه ها و کلی جوک های با مزه …

اگر شما نیاز به انگیزه برای تحرک دارید و یا نیاز دارید در وقت کم حسابی سخت تمرین کنید و برای این کار نیاز به یک دستیار هوشمند دارید Carrot Fit بهترین گزینه برای شما است. 

Carrot Fit با قیمت 4 دلار از طریق Appstore قابل دسترس است.


4 – Streaks

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

Streaks یک برنامه برای دنبال کردن فعالیت های روزانه شما است. از قدم زدن با سگتان گرفته تا، انجام یوگا، رفتن به باشگاه، خوردن وعده ای غذایی یا مایعات بیشتر. این در واقع به صورت مستقیم برای فیتنس طراحی نشده است بلکه یک برنامه برای برنامه ریزی فعالیت های روزانه است اما به دلیل گستره وسیع برای برنامه ریزی فعالیت های روزمره می تواند برای یاد آوری و برنامه ریزی به شدت به شما کمک کند.

شما می توانید Streaks را با قیمت 5 دلار از طریق Appstore دریافت کنید


5 – Gymaholic

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

اگر شما در انجام تمرینات ورزشی تازه کار هستید، و دنبال یک راهنما برای انجام صحیح حرکات و مراقبت از بدن خود در برابر آسیب دیدگی ها هستید ، اپلیکیشن Gymaholic بهترین گزینه برای شماست.

Gymaholic با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، نحوه انجام صحیح تمرینات قدرتی را به شما نشان می دهد، همچنین برای اندازه گیری سایر معیارهای وابسته به آمادگی جسمانی، مانند ضربان قلب، کالری سوزانده شده، و چقدر وزنه در باشگاه جا بجا کرده اید بسیار مناسب است. 

Gymaholic بصورت رایگان از طریق Appstore را دریافت کنید.


ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید