با تغییر فصل عطر خود را نیز تغییر دهید

تغییر در فصل همیشه یک بهانه خوب برای خرید است. این بار، ما فقط در مورد کمد لباس هایتان صحبت نمی کنیم ، عطر خود را نیز به روز کنید!!! در این مطلب 10 مورد از بهترین عطرهای پاییز 2017 را به شما معرفی می کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

1 – Gabrielle Chanel

بهترین عطرهای پاییز 2017

گابریل شانل عطری است که برند شانل بعد از 15 سال آن را تولید کرده است. این عطر دارای رایحه روشن اما مرموز است و بوی آن از چهار گل تشکیل شده است:  یاسمن، شکوفه پرتغال، گل Ylang-Ylang و Tuberose


2 – Woman By Ralph Lauren

بهترین عطرهای پاییز 2017

این عطر یک عطر شیک و با رایحه گل است ، و بوی آن دارای رایحه ای گیرا متشکل از  tuberose، گلابی تازه، و توت سیاه است. این عطر جدیدترین محصول این کمپانی در سال 2017 است و یکی از بهترین عطرهای پاییز 2017 است.


3 – Elizabeth and James Nirvana Amethyst and French Grey

بهترین عطرهای پاییز 2017

هر دوی این عطرها از جذاب ترین عطرهای امسال هستند. Amethyst با شیشه یاقوتی رنگ دارای بویی گرم و تاریک است و برای شب های پاییزی بسیار مناسب است و متشکل است از رایحه سدر ، تنباکو و گل پیچ امین‌الدوله (honeysuckle)

French Grey با شیشه خاکستری بویی کاملا متفاوت با Amethyst دارد، این عطر دارای بویی خنکتر و آرامتر است و دارای رایحه ای متشکل از  گل های زمستانی، اسطوخدوس، مشک و بهار نارنج است.


4 – Aesop Hwyl

بهترین عطرهای پاییز 2017

بویی همانند جنگل های باستانی ژاپن ، بوی چوب و زمین… بویی ظریف اما توجه برانگیز ! رایحه ای ترکیبی از vetiver ، درخت سرو و درخت کندر این عطر را تبدیل به یک محصول ویژه برای سال 2017 کرده است. این عطر هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است.


5 – Gucci Bloom

بهترین عطرهای پاییز 2017

آلساندرو میشل، مدیر خلاقیت گوچی، به خاطر زیبایی شناسی بزرگ و جسورانه اش شناخته می شود. از جمله طراحی لباس بسیار عجیب برای بیورک و همین امر در طراحی اولین عطر زنانه اش نیز مشهود است. به منظور تسخیر ظاهری زنانه که او طراحی می کند، وی به استاد عطرسازی Alberto Morillas اعلام کرد برای تولید این عطر از  Tuberoseخالص، برداشت شده از هند، یاسمن به همراه با Rangoon Creeper، گیاهی که در عطر برای اولین بار استفاده می شود، استفاده کند. رنگ گل Rangoon Creeper از سفید تا صورتی و سپس به قرمز هنگامی که شکفته می شود تغییر می کند، از این  رو نام این عطر BLOOM گذاشته شده است.


6 – Valentino Donna Acqua

بهترین عطرهای پاییز 2017

این عطر برای روزهای گرم به اندازه کافی سبک است، اما به لطف رایحه های بادام سبز و گلابی یخی با مخلوط فندق نارنجی و چوب صندل، به اندازه کافی برای آب و هوای پاییزی سرد نیز مناسب است. شیشه این عطر نیز بر اساس مجموعه Rockstud این برند طراحی شده و حسی غرور آمیز و با ارزش را به همراه می آورد.


7 – Tiffany & Co. Eau de Parfum

بهترین عطرهای پاییز 2017

کمپانی تیفانی تولید کننده جواهر است و تمام محصولات این کمپانی در یک جعبه آبی بفروش می رسد. این عطر نیز از این قائله مستثنی نیست. طراحی شیشه این عطر  به سبک الماس زرد 128 قیراط مشهور این کمپانی است. اما برسیم به بویی این عطر ، طراحی رایحه این عطر بر عهده استاد عطر سازی Daniela Andrier بوده و از ترکیب گل مشک،پرتقال ماندارین و گل زنبق و ریحان بوجود آمده است.


8 – Viktor Rolf Flowerbomb jasmine Twist

بهترین عطرهای پاییز 2017

Flowerbomb بعد از ده سال فروش موفق امسال دست به بروز رسانی زده و این عطر محبوب را در سه رایحه رز، یاسمن و مشک با نام Twist Collection روانه بازار کرده مثل هر سال Flowerbomb یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان آن را برای پاییز معرفی کرد و همچنین یکی از بهترین عطرهای پاییز 2017 است، اما مدل یاسمن نسبت به سایر رایحه های آن برتری ویژه ای دارد. ولی ما پیشنهاد می کنیم هر سه رایحه را تست کنید.


9 – Hermès Twilly d’Hermès

بهترین عطرهای پاییز 2017

القاء حس قدرت و جوانی با بویی پر انرژی و نشاط آور … هرمس همیشه به تولید عطر های جذاب و محبوب برای مردان و زنان مطرح بوده و محصول جدید این کمپانی نیز همین روند را ادامه داده، با طراحی جالب شیشه و استفاده از دستمال گردن رنگی و درب شیشه به سبک کلاه، نسل جوان و میان سال را هدف قرار داده است. اما رایحه این عطر تشکیل شده از زنجبیل، tuberose و چوب صندل سفید . رایحه گرم و دودی مناسب برای فصل پاییز.


10 – Emporio Armani Because It’s You Fragrance

بهترین عطرهای پاییز 2017

عطر جدید کمپانی آرمانی با شعار عشق مدرن روانه بازار شده این عطر از رایحه هایی نظیر : تمشک، بهار نارنج، رز، وانیل و مشک تشکیل شده برای روزهای نسبتا گرم و شب های سرد پاییز بسیار مناسب است. 

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید