بهترین گوشی های موجود در بازار تا سقف 2 میلیون

سلام خدمت همه دوستان و همراهان عزیز وارونه تو این پست قصد دارم تا بهترین گوشی های موجود در بازار تا سقف 2 میلیون تومان برای شما معرفی کنم. از اونجایی تا آغاز سال 97 چند هفته ای بیشتر باقی نمونده و خیلی از شما عزیزان خرید های نوروزیتون رو تو ماه اسفند انجام می دین، بنا به وظیفه، تصمیم گرفتم گوشی های خوش قیمت و با کارایی بالا رو برای شما معرفی کنم.


توجه » به دلیل تغییرات قیمت ارز متاسفانه این قیمت ها تغییر کرده است در نتیجه قیمت گوشی ها به دلار نیز نوشته شد !


خیلی از مردم فکر می کنن برای داشتن یک گوشی خوب و کارآمد لازمه تا هزینه گزافی رو پرداخت کنن، اما بزارید یک واقعیتی رو بهتون بگم، اگه آپشن های پر زرق و برق گوشی های گرون قیمت رو کنار بزاریم و به دنبال کارایی روان و بدون لگ باشید، میتونید گوشی های بسیار خوبی با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. جدا از این مسئله پرداخت هزینه غیر منطقی 2 تا 5 میلیون که الان برای گوشی های پرچمدار یک قیمت جا افتاده است کار اشتباهی هست حتی اگر از لحاظ هزینه تو مزیغه نباشید برای مثال خرید آیفون با مبالغ 5 الی 6 میلیون کاری اشتباه و غیر منطقیه، چون می تونید با هزینه خیلی کمتر همان امکانات را داشته باشید. بگذریم

اما این رو هم باید خدمتتون اعلام کنم، اگه به دنبال یک گوشی می گردید که تجربه کاربری خوبی رو از لحاظ سرعت، دوربین، باتری، کیفیت نمایشگر و … در اختیارتون قرار بده باید حداقل 700 هزار تومان برای خرید کنار بگذارید گوشی های زیر این قیمت در واقع گوشی هایی هستن که برای پدر مادرامون خوب هستن یا برای افرادی که کاربری چندانی ندارند و فقط برای بر قراری تماس از گوشی استفاده می کنن. که خوب به این ترتیب بازه برای خرید گوشی از 100 تا 700 هزار تومان، بازه وسیعی هست و انتخاب های زیادی موجوده، به هر حال با ما همراه باشید با معرفی بهترین گوشی های موجود در بازار تا سقف 2 میلیون

HONOR 8 Lite

اگه بودجه زیادی برای خرید گوشی کنار نذاشتین و به دنبال یه گوشی خوب و با کیفیت، همچنین سریع با ظاهری خیلی شیک می گردین، آنر 8 لایت از کمپانی هوآوی بهترین گزینه برای شماست. نمایشگر با سایز بالای پنج اینج با کیفیت تصویر بالا و رنگهای طبیعی، سرعت پردازش بالا به لطف پردازشگر قوی، حسگر اثر انگشت بسیار قوی در پشت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، بدنه ای از جنس شیشه و الهام گرفته شده از نسخه اصلی یعنی آنر 8. این گوشی میتونه نیاز یک کاربر مبتدی تا حرفه ای را برآورده کنه …

قیمت 150 دلار

رنج قیمت 7235 هزار تومان تا 780 هزار تومان

Motorola Moto E4 Plus

متورولا موتو E4 پلاس انتخابی مناسب برای افرادیه که از گوشی با بدنه فلزی خوششون میاد. جدا از این گوشی یک طراحی خوب و بدنه ای خوش ساخت داره ، دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل هست و دوربین جلو 5 مگاپیکسل، پردازشگر مناسب و بسیار روان به لطف سخت افزار قدرتمند، نمایشگر 5.5 اینچی که تصاویر زیبایی رو نمایش میده. نکته بسیار جالب در این گوشی اینه که گوشی مجهز به یک باتری 5 هزار میلی آمپری هستش!!! خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه به راحتی میتونین با یک بار شارژ کردن در حالت استفاده بالا یک روز کامل و در مصرف پایین تا 2 روز رو به سر کنین.

قیمت 140 یورو

رنج قیمت 600 تا 800 هزار تومان

 (2017) Nokia 6

نوکیا دوباره برگشته که تاج و تخت از دست رفتش و پس بگیره و به نظرم اگه همینطوری پیش بره موفق میشه.

نوکیا سال گذشته نوکیا 6 رو به همراه نوکیا 3 و نوکیا 8 معرفی کرد. نوکیا 8 نقش پرچمدار و نوکیا 6 نقش میان رده رو تو این سری ایفا می کنن که هر دو بسیار قدرتمند و بسیار خوش قیمت هستن. نوکیا 6 از طراحی خوبه و از رنگ های جذابی برخورداره، جنس بدنه هم از جنس آلومینیوم، حسگر اثر انگشت بصورتی بسیار باریک اما مناسب در قسمت جلو نمایشگر تعبیه شده، با نمایشگر 5.5 اینچی بسیار خوش رنگ و لعاب.


همچنین بخوانید » بهترین گوشی های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه


دوربین 16 مگاپیکسلی قدرتمند یه گزینه مناسب برای کساییه که علاقه مند به عکاسی و فیلمبرداری هستند.دوربین جلو هم 8 مگاپیکسله که اگه اهل اینستاگرام هستید باهاش می تونین سلفی های هیجان انگیزی بگیرید. در بخش پردازش هم حتی با استفاده چندین اپلیکیشن به طور همزمان با هیچ مشکلی مواجه نمی شین و در بخش باتری هم می تونین یه روز کامل رو با گوشی سر کنین و قابلیت شارژ سریع رو هم دارین که این یکی خیلی بدرد بخوره.

قیمت 230 یورو

رنج قیمت Nokia 6 از 876 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان (اگه بودجه تون یکم بیشتره پیشنهاد می کنم حتما نسخه 64 گیگ حافظه، و 4 گیگ رم رو بگیرید)

LG Q6

ال جی کیو 6  اولین میان رده ای هست که از نمایشگر کم حاشیه بهره می بره، فرم فکتوری که امسال ترند هستش و بسیاری از پرچمداران امسال از همین سبک نمایشگر دارن، کیو 6 در واقع نسخه لایت یا میان رده LG G6 است. این گوشی دارای پردازنده قدرتنمد دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو، نمایشگر شفاف 5.5 اینچ در ابعادی بسیار مناسب و باتری قوی از ویژگی های ال جی Q6 هست.

همچنین بخوانید » گوشی ال جی V۳۵ ThinQ بصورت رسمی معرفی شد! G۷ در جلد V۳۰ !!!

قیمت 210 یورو

رنج قیمت این گوشی از 970 هزار تومان تا 1 میلیون 250 هزار تومان است.

Xiaomi Mi A1

شیائومی می A1 بهترین گزینه واسه افرادی هست که به دنبال سرعت پرفورمنس بالا و تجربه کاربری روان هستن. کمپانی شیائومی این گوشی رو با همکاری گوگل تولید کرده، در نتیجه این گوشی سریعتر از بقیه برندها آپدیت هارو دریافت می کنه. نکته مثبت دیگه اینکه این گوشی مجهز به دوربین دوتایی هستش، پس برای افراد علاقه مند به عکاسی بسیار مناسب هست. تو بخش باتری هم این گوشی بسیار خوب عمل می کنه، نمایشگر هم بسیار قانع کننده هست و وضوح تصویر مناسبی داره. همچنین بخوانید » شیائومی می ۶X با تم Hatsune Miku منتشر شد !

قیمت 170 یورو

رنج قیمت 990  هزار تومان تا 1 میلیون و 100 هزار تومان

Honor 7X

تو بخش میان رده و گوشی های خوش قیمت با کارایی بالا، هوآوی حرف اول و می زنه و با اسم آنر گوشی های بسیار زیبا و قدرتمندی ارائه میده. آنر سون ایکس Honor 7X نسخه بروز رسانی شده ی گوشی موفق آنر 6X است.


همچنین بخوانید » بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها 


طراحی بدنه آنر 7X بسیار زیباست، بدنه از جنس آلومینیوم با رنگ های جذاب، نمایشگر  تقریبا 6 اینچی خوش رنگ  با پنل کم حاشیه باعث میشه شما یک گوشی خوش قیمت با ظاهر و کیفیت ساخت گوشی پرچمدار داشته باشید.این گوشی از دو تا دوربین در قسمت پشت بهره می بره که ترکیب یک دوربین 12 مگاپیکسل با یک دوربین 2 مگاپیکسلی هستش. دوربین جلو هم 8 مگاپیکسل هست. آنر سون ایکس در قسمت باتری و پردازش هم بسیار موفق عمل می کنه و نیاز کاربرای حرفه ای رو هم به راحتی برآورده می کنه. این گوشی یکی از بهترین گزینه های گوشی در رنج قیمت یک میلیون است.

قیمت 290 یورو

رنج قیمت از 1 میلیون و 70 هزار تومان تا یک میلیون 280 هزار تومان.

Galaxy A5 2017

سامسونگ هم بعد از هوآوی سعی میکنه تا در رقابت گوشی های میان رده تاثیرگذار باشه و در این زمینه هم تا حد زیادی موفق بوده. این گوشی نسخه میان رده گلکسی A7  و نسخه پیشرفته گلکسی A3 هستش. بدنه Galaxy A5 از جنس شیشه است، طراحی آن نیز فرم فکتور همیشگی سامسونگ رو ادامه میده اما رنگ های بسیار زیبایی برای این موبایل در نظر گرفته شده که میتونه نیاز هر مخاطبی رو برآورده کنه.


همچنین بخوانید » هر آنچه که باید از گوشی گلکسی نوت ۹ قبل از انتشارش بدانیم !!!


ویژگی های بسیار جذابی که سامسونگ برای سری A خودش در نظر گرفته شما رو در وضعیت بسیار جالبی قرار میده، مثلا چی؟  نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن بالا، حسگر قابل اعتماد در جلوی دستگاه، پردازش قدرتمند و تجربه کاربری روان، قابلیت Always-on display (نشان دادن ساعت و اعلان ها در لاک اسکرین بصورت دائم، که مصرف باتری بسیار پایینی هم داره) بدنه ضدآب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 ثانیه، دوربین 16 مگاپیکسلی قدرتمند در پشت و جلو که با این ویژگی ها به راحتی می تونید تصاویر بسیار جذابی رو خلق کنید.همچنین دارای باتری قوی با قابلیت شارژ سریع هم هست.

قیمت 270 یورو

رنج قیمت از 1 میلیون و 300 هزار تومان تا 1 میلیون 500 هزار تومان.

( نکته ی دیگری که باید بگم تو همین رنج قیمت آپشن دیگه ای هم دارید،  Samsung Galaxy C7 Pro گوشی ای با قدرت مناسب و حافظه رم بیشتر اما بدون ویژگی ضد آب بودن)

Huawei Honor 8

هوآوی آنر 8 پرچمدار سال 2016 برند آنر بوده و یک میان رده تو جلد پرچمداره، این گوشی شبیه یک جواهر زیبا است. با طراحی شیشه ای بسیار جذاب، تجربه کاربری روان و بی نقص، دوربین قدرتمند دوتایی در پشت و دوربین قدرتمند سلفی، باتری قوی با قابلیت شارژ سریع، نمایشگر زیبا با رنگ هایی زنده هر شخصی رو وسوسه می کنه، من خودم از همین گوشی استفاده می کنم و بعد 6 ماه همچنان سریع و قدرتمند کار می کنه و هر جا هم میرم هر کسی اسمش و می پرسه راجب این گوشی چیزی ندارم بگم، جز اینکه بهترین گوشی زیر یک میلیون 500 هزار تومان

قیمت 260 یورو

رنج قیمت از 1 میلیون و 300 هزار تومان تا 1 میلیون 400 هزار تومان

Nokia 8

نوکیا 8 در یک کلام قدرتمندترین گوشی در رنج میان رده هستش. این گوشی در واقع  پرچمدار سال 2017 نوکیا است که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسب تری عرضه میشه، این گوشی پرفورمنسی با کیفیت گلکسی اس 8 و وان پلاس 5 رو به شما ارائه میده ، نمایشگر با کیفیت بسیار بالا، کیفیت ساخت فوق العاده، دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسل در جلو، باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع، حسگر اثر انگشت در جلو … کلا دیگه فک می کنم این گوشی نیاز به تعریف نداره و واقعا گوشی خوبی هستش.


همچنین بخوانید » اوپو فایند اکس با دوربین خارج شونده از بدنه معرفی شد !


قیمت 400 یورو

رنج قیمت نوکیا 8 از 1 میلیون و 700 هزار تومان تا 2 میلیون تومان

Honor 9

بهترین گوشی های موجود در بازار تا سقف 2 میلیون

آنر 9 نسخه به روز شده آنر 8 است که جذابترین گوشی سال 2017 از نظر من هستش، در کنار این جذابیت دلربا و رنگ های خیلی باحال و بازتاب نور فوق العاده بدنه این گوشی پرچمدار برند آنر در سال 2017 هستش و از هر لحاظی میتونه با پرچمدارای سال 2017 رقابت کنه همچنین این گوشی در لیست بهترین گوشی های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه بود. پس اگه قصد خرید گوشی تو این رنج قیمت رو دارید شک نکنید و بخرینش.

قیمت 320 یورو

رنج قیمت آنر 9 از 1 میلیون 870 هزار تومان تا 2 میلیون 200 هزار تومان

 

همچنین بخوایند :مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون x ، آیفون ۸ و ۸ پلاس