گوگل تولد 44 سالگی هیپ هاپ را گرامی میدارد.

در 11 آگوست 1973 یکی از مهمترین سبک های موسیقی مدرن یعنی هیپ هاپ متولد شد. گوگل امروز با استفاده از یک دودل تعاملی، که یک لوگو گوگل بصورت گرافیتی به سبک هیپ هاپ است و با کلیک کردن بر روی آن تبدیل به ترن تیبل می شود، تولد 44 سالگی هیپ هاپ را گرامی میدارد.

این لوگو بوسیله هنرمند گرافیتی Cey Adams طراحی شده که این لوگو تعاملی تبدیل به ترن تیبل می شود و به کاربران اجازه میکس و دی جینگ آهنگ های کلاسیک هیپ هاپ را می دهد.

این دودل تعاملی همچنین شامل انیمیشنی است که تاریخچه هیپ هاپ را روایت می کند و نریتور آن Fab 5 Freddy است که او مجری برنامه مشهور Yo! MTV Raps است.

کاربران با استفاده از این دودل می توانند آهنگ های مختلفی را انتخاب کنند و بوسیله ترن تیبل با هم میکس کنند و بعد از کامل کردن میکس خود آن را به اشتراک بگذارند.

موسیقی هیپ هاپ در یک میهمانی در محله برونکس شهر نیویورک به دنیا آمد در آن مهمانی DJ Kool Herc تصمیم گرفت پخش موسیقی را بر عهده بگیرد و به جای کل آهنگ بخش هایی از آن را که ساز داشت پخش کند که بعدا به نام Breaks  مشهور شد.

Perla Campos یکی از کارمندان گوگل و تولید کنندگان این دودل می گوید : ” هیپ هاپ به عنوان راهی برای جوانان برای تمرکز بر روی چیزی مثبت در میان نیروهای منفی اطراف آنها بوجود آمد، و من امیدوارم با این دودل توانسته باشیم این حس مثبت را به جهانیان منتقل کنیم “

شما می توانید این دودل تعاملی بسیار جالب را از اینجا امتحان کنید.

در ادامه بخوانید : سمپل پک رایگان ابلتون هر آن چیزی که برای ساخت بیت هیپ هاپ نیاز دارید!