ترند دکوراسیون داخلی در سال 2018 چیست ؟

سال 2018 سالی است که شما برای ایجاد خانه رویای خود می خواهید.اگر می خواهید فضای زندگی راحت و آرمش بخش داشته باشید، باید قطعا نگاهی به ترند طراحی در سال 2018 بیاندازید.ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018 ایجاد محیطی راحت و آرامش بخش است.در ترند دکوراسیون داخلی در سال 2018 اکسسوری های منزل جایگاه ویژه ای دارند.بسته به شیوه زندگی و سلیقه تان می توانید فضاهای فوق العاده ای را با رنگ های آبی آتلانتیک، سبز نعنایی، سفید، صورتی، زرد، سیاه، مس و رنگ برنز به وجود آورید.

ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018

سال 2018 سالی است که در آن نباید هزینه زیادی برای دکوراسیون منزل خود پرداخت کنید.زیرا روش جالب و جدیدی به نام Magic Touch decorations در دنیای دکوراسیون بسیار رواج پیدا کرده است. این روش نیازهای زندگی مدرن را در نظر می گیرد و در زمان کوتاه تغییرات جادویی در زندگی تان ایجاد می کند.روش جدید دکوراسیون Touching trendi راه حل های اقتصادی، عملی و خلاقانه را برای دکوراسیون هایی که می خواهید در سال 2018 تحقق یابد را ارائه می دهد.همان طور که گفتیم ترند دکوراسیون منزل در سال جدید استفاده از روش Magic Touch و استفاده از اکسسوری ها است.گلدان های سرامیکی رنگی، مجسمه های کوچک، کتاب ها و گلدان ها همه وهمه باعث زیبا شدن منزل شما می گردند.

ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018

رنگ های برنز و نقره ای باعث مجلل نشان دادن منزل تان می شود .

اگر می خواهید از طرح هایی استفاده کنید که با الهام از طبیعت باعث درخشش منزل شما گردند، درسال 2018  این طرح ها  با رنگ های برنز و نقره ای بسیار ترند می باشند.مبلمان مخمل در ترند سال 2018 جایگاه ویژه ای دارند.استفاده از مبلمان مخمل همراه با اکسسوری های برنز و یا نقره ای یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 2018 است.

همچنین بخوانید :روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون منزل ! کدام رنگ ها باید در دکوراسیون منزل استفاده شود ؟

ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018

استفاده از رنگ های خاکستری و طوسی

مهم ترین نکته برای یک فضای آرامش بخش انرژی داخلی آن است.علاوه بر رنگ های پاستل مینیمال در ترند سال 2018 رنگ های خاکستری و طوسی فضاهای ما را در بر خواهد گرفت.دکوراسیون منزل ما با استفاده از پرده های هم رنگ دیوار کمی روشن تر و یا تیره تر تکمیل خواهد شد.

ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018

رنگ طبیعت :سبز

ایده تزئینات خانه های سبز روز به روز در حال رشد است! می توانید سبک های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و فضای تازه ای را با گل های تازه و گیاهان تزئینی طراحی کنید.ترکیب رنگ سبز با وسایل چوبی و شیشه ای که امسال بسیار ترند می باشند می تواند دکوراسیون خارق العاده ای را خلق کند.

 

در ادامه بخوانید :