این تصاویر خارق العاده را فرانسیسکو نگرونی ثبت کرده است.

فرانسیسکو نگرونی، اهل شیلی است و بیشتر از طبیعت وحشی عکاسی می کند با تمرکز ویژه بر آتش فشان و رعد و برق (طوفان نور)، که البته تصاویری بسیار زیبا از ترکیب این دو پدیده ثبت کرده است.

در کارهای او، رگه های نانجی روشن و قرمز از مواد مذاب که از کوه ها به بیرون فشانده می شوند و دود غلیظی که از افق عبور می کند و برخورد های عظیم رعد و برق، زمین و آسمان را به هم متصل می کند.

تحصیلات اصلی این عکاس در واقع عکاسی تبلیغاتی و گردشگری بوده است، اما اولین باری که از نزدیک آتش فشان را مشاهده می کند متوجه می شود که باید روی چه چیزی تمرکز کند. 

عکس های زیبا از آتش فشان و رعد و برق

 او درباره ی استراتژی اش در ثبت عناصر و لحظه ها در زمان درست می گوید:

وقتی که من برای عکاسی می روم، عکس هایی که  می خواهم را در ذهنم می گیرم.به این فکر می کنم که چه می خواهم و امروز در مکانی که می خواهم بروم چه عکس هایی می خواهم بگیرم. البته بعضی اوقات هم علی رغم سعی زیاد نمی توانم در ذهنم عکس ها را تصور کنم و فکر می کنم که عکاس خوبی نیستم و دیگران از من خیلی بهتر هستند، این عجیب است.

اما اکثر اوقات با داشتن یک ایده به صورت پایه، در مسیر مستند سازی کار می کنم، اما تلاش برای فراهم کردن درکی از یک چیز بسیار سخت تر از نظاره گر بودن آن است.


همچنین تماشا کنید:

ویدیویی تایم لپس از 30 روز زندگی بر روی دریا

Vorticity 2 فیلمی تایم لپس از توفان های چرخشی و آسمان وحشی 

نگاهی به عکس های منتخب مسابقات عکاسی Pano Awards 2018 ؛ بهترین عکسهای پانورامای سال 

Skyscraper مجسمه نهنگ ساخته شده از ۵ تن زباله پلاستیکی !!!


با توجه به هزینه های زیاد و مشکلات مسافرت، نگرونی  به دقت فوران های نزدیک آتش فشان ها و عوامل خطر را برای به حداکثر رساندن پتانسیل هر سفر ردیابی می کند. او بسیار سبک سفر می کند، تنها با یک کوله پشتی حاوی لپ تاپ، دوربین، سه پایه و سه لنز. همینطور او برای گشت و گذار بیشتر در ماشین خود کمپ می زند.در حال حاضر نگرونی برای خبرنگاران و روزنامه نگاران عکاسی می کند و کار خود را با National Geographic، Associated Press و Terra منتشر کرده است. شما می توانید برای مشاهده ی بقیه ی تصاویر او به وب سایت شخصی ش مراجعه کنید. همچنین او برای ماجراجویی علاقمندان تورهای شخصی و کارگاه های آموزشی ترتیب داده است.