و متاسفانه همانطور که انتظار می رفت این گوشی نیز همانند سایر رقبای آیفون از ناچ ی شبیه به آیفون X بهره می برد

در حال حاضر تقریبا لو رفتن اطلاعات مرتبط به یگ گوشی پرچمدار قبل از انتشار آن تبدیل به یک سنت شده است و قبل از انتشار رسمی، تصاویر، مشخصات، قیمت، تاریخ انتشار و در نهایت درست قبل از معرفی رسمی ویدیوهای مختلف منتشر می شود. طبق همین سنت تصاویر ویدیویی جدید از هوآوی P20 Lite مقرون به صرفه ترین مدل از سری P20 هوآوی  منتشر شده است.  P20 Lite  به همراه P20 و P20 Pro در 27 مارس(7 فروردین 97) طی مراسمی در پاریس معرفی خواهند شد.

این تصاویر لو رفته توسط فردی در یکی از فروشگاه های ایتالیا ضبط شده است و Android World Italy برای اولین بار این تصاویر را منتشر کرد. همچنین بخوانید : هوآوی P ۲۰ خوش‌رنگ ترین گوشی سال !

در این ویدیوی هوآوی P20 Lite با نمایشگری بدون حاشیه به همراه ناچ در بالا به سبک آیفون X مشخص است ( که متاسفانه این نمایشگر به نظر می رسد ترند بازار اندرویدی شده است.) در پشت حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه( اما بدون برند لیکا Leica) حضور دارند. رم گوشی 4 گیگ و پردازنده نیز یک پردازنده میان رده است.

با توجه به این ویدیو و حضور پیش از موعد این گوشی در فروشگاه ها به نظر می رسد سری P20 بعد از معرفی به سرعت برای فروش در دسترس عموم (حداقل در اروپا) قرار بگیرد زمان انتشار این گوشی در ایران هنوز مشخص نیست.

در ادامه بخوانید