آیا Valentino باز هم موفق خواهد شد ؟

تغییر نام برند مشهور Valentino ! رها کردن یک کار موفق، خود موفقیت بزرگی است !!!

کتانی های مدل اسنیکر Valentino  در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و فروش بسیار خوبی دارد اما Pierpaolo Piccioli مدیر Valentino اینبار فکر دیگری در سر دارد.در شوی مردانه 2017/18 Valentino او با ترکیب کفش های جدید اسپرت و مردانه توجه همه را به خود جلب کرد.

تغییر نام برند مشهور Valentino

تنها تغییر در مدل کتانی های این برند نیست Piccioli  گفته است که قرار است نام تجاری این برند مشهور نیز تغییر کند.برای اولین بار در کلکسیون جدید Valentino ،کت و شلوار مردانه وجود نداشت . Piccioli در این مورد می گوید :Valentino این بار الهام خود را از خیابان می گیرد و لباس های کار و اسپرت با همدیگر ترکیب می شوند.من وحدت فرهنگ های مختلف را در یک دنیا خواستم نشان دهم.

رنگ های جذاب ،جزئیات فرهنگ وقوم های مختلف ،شلوارهای گشاد و به سبک ایتالیایی همه در این برند دیده می شوند.Valentino   که نام تجاری خود را در دهه 80 میلادی به دست آورده است سعی در تغییر نام برند و تغییر فونت های آن دارد و سعی در به وجود آوردن فرهنگی مشترک بین جوانان  دارد.

Piccioli می گوید وقت آن است که این برند امتحان خود را پس دهد.وقت آن است که Valentino با نسل جوان روبه رو شود.کفش هایی که با آنها می شود سریع تر دوید ،الهام هایی از خیابان ،ترکیب لباس های شیک واسپرت ، همه و همه فقط برای جوانان.

تغییر نام برند مشهور Valentino

اما سوال این است چرا فقط جوانان ؟

لباس های لوکس مردانه در سال های اخیر خیلی برای جذب جوانان تلاش کرد .اما شبکه های مجازی سبک لباس پوشیدن مردان را تغییر داده اند.Valentino سعی در خرید دیزاینرهای موجود در شبکه های مجازی را دارد زیرا اعتقاد دارد که آنها سبک جدیدی در دنیای مد مردان به وجود آورده اند.

 

در ادامه بخوانید : با ۱۲ شرکت و کمپانی مشهور دنیا که نام و لوگوی آنها تغییر کرده، آشنا شوید !