خبری خوشحال کننده برای هواداران این سریال انیمیشنی جذاب

سریال ریک و مورتی برای اولین در سال 2013 پخش شد و بعد از آن این سریال از Adult Swim تبدیل به یک موفقیت جهانی شد. دیروز Cartoon Network و Justin Roiland یکی از خالقان این انیمیشن سریالی جذاب اعلام کردند : سریال ریک و مورتی برای 70 قسمت دیگر تمدید شد !!! بله 70 قسمت و این یعنی تا چند سال دیگر با داستان های جذاب ریک و مورتی سرگرم هستید.

سریال ریک و مورتی داستان یک دانشمند دیوانه و معتاد به الکل با نوه کم هوشش را به نمایش می گذارد. این دانشمند دیوانه به همراه مورتی به دنیاهای دیگر و جهان های دیگر سفر می کنن و با طنز خاصی که دارد همه چیز را به چالش می کشد.


همچنین بخوانید : بررسی انیمه سینمایی بتمن نینجا Batman Ninja ، نبرد به سبک سامورایی ها !


متاسفانه Cartoon Network زمان پخش فصا چهارم را اعلام نکرد، اما با توجه به روند قبلی سریال، یک سال بین فصل اول تا دوم و حدود دو سال بین فصل دوم سوم فاصله بود و انتظار میرود فصل چهارم نیز در سال 2019 منتشر شود.در انتهای فصل سوم یکی از شخصیت ها دیوار چهارم را خراب کرد و رو به تماشا گران گفت شما را در فصل چهارم می بینیم بعد از مدت زمانی نسبتا طولانی …

تا به امروز 31 قسمت در 3 فصلل از این سریال پخش شده و فصل سوم در اکتبر 2017 به پایان رسد. با این قرار داد جدید ریک و مورتی نیز وارد لیست انیمیشن های سریالی 100 قسمتی می شوند.، و 7 فصل دیگر از ماجراهای آنها ساخته خواهد شد. سریال هایی نظیر Futurama نیز در 140 قسمت به مدت 7 سال و The Simpsons در 637 قسمت و به مدت 29 سال پخش شد.

 

در ادامه بخوانید