مد تابستان آرایش ساده و محو !!!

شما نیز می توانید با آرایش ساده و ملیح در تابستان شیک دیده شوید.علاقه مندان به آرایش این روزها از یک سبک آرایشی خاص استفاده می کنند که در سرتاسر دنیا بسیار طرفدار دارد :این سبک بسیار ساده و محو است و گویی هیچ آرایشی بر روی صورت وجود ندارد !این سبک آرایش اغلب با رژهای براق و روشن ، رژ گونه به رنگ شاد و زنده ،و آرایش چشم ملایم شناخته می شود .

به همین دلیل این سبک از آرایش مخصوصا در فصل های گرم سال بسیار طرفدار دارد.شما می توانید با این سبک آرایش در مسافرت یا مهمانی نظر همه را به خود جلب کنید.

1- استفاده نکردن از کرم پودر

در روزهای گرم تابستان از کرم پودر استفاده نمی کنیم.پس چگونه مشکلات پو ستی خود را پنهان کنیم ؟شما می توانید از پودر های پوشاننده در پالت استفاده کنید.شما می توانید قسمت هایی از صورت خود را که دارای مشکل هستند با مقدار کمی از این پودر ها بپوشانید و با انگشت خود به آرامی پخش کنید.سپس بر روی آن می توانید از BB کرم های موجود در بازار برای درخشان نشان دادن آرایشتان استفاده کنید.

2-استفاده ار رژگونه صورتی

در بین مد آرایش سال 2017 بیشترین توجه  به رژگونه های صورتی رنگ است.زمانی که از رژگونه صورتی استفاده می کنید بسیار شاداب دیده می شوید.و به شما توصیه می کنیم در روزهای گرم تابستان رژگونه صورتی را از کیف خود خارج نکنید.برای داشتن آرایش ساده و محو بهتر است از مقدار کمی رژگونه صورتی استفاده کنید.

3-آرایش چشم

برای داشتن آرایش ساده ،باید از محصولات آرایشی بسیار سبک و کمرنگ برای چشمانتان استفاده کنید.کسانی که به شما نگاه می کنند نباید بفهمند که در صورت شما آرایش وجود دارد !به همین دلیل از سایه های نود در پشت چشمانتان استفاده کنید و به خوبی آن ها را پخش کنید.سپس از ریمل به رنگ قهوه ای استفاده کنید.و دقت کنید که ریمل شما باید بسیار کم باشد.

4-آرایش لب ها

می توانید در آرایش لب ها از رژلب های براق و کمرنگ استفاده کنید . همچنین می توانید از مرطوب کننده های لب نیز استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید : ۱۰ آرایش صورت و مدل موی برتر در طول هفته مد پاریس ۲۰۱۷